انتشار نسخه بتای جدید iOS 18 و iPadOS 18 برای توسعه‌دهنگان

تنها چند روز پس از انتشار نسخه‌ی اولیه‌، اپل نسخه‌ی بتای ۴ سیستم‌عامل iOS 18 و iPadOS 18 را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد. به‌گزارش تک‌ناک، چهارمین نسخه‌ی بتای iOS 18 و iPadOS 18 برای توسعه‌دهندگان انتشار یافت. نسخه‌ی جدید شامل ویژگی‌هایی از‌جمله Apple Intelligence است که به بهبود هوش مصنوعی در این سیستم‌عامل‌ها کمک می‌کند.... نوشته انتشار نسخه بتای جدید iOS 18 و iPadOS 18 برای توسعه‌دهنگان اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
انتشار نسخه بتای جدید iOS 18 و iPadOS 18 برای توسعه‌دهنگان

تنها چند روز پس از انتشار نسخه‌ی اولیه‌، اپل نسخه‌ی بتای ۴ سیستم‌عامل iOS 18 و iPadOS 18 را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، چهارمین نسخه‌ی بتای iOS 18 و iPadOS 18 برای توسعه‌دهندگان انتشار یافت. نسخه‌ی جدید شامل ویژگی‌هایی از‌جمله Apple Intelligence است که به بهبود هوش مصنوعی در این سیستم‌عامل‌ها کمک می‌کند.

۲۳ جولای (۲ مرداد) نسخه‌ی بتای چهارم اصلی iOS 18 منتشر شد. حالا اپل آن را برای کشف برخی مشکلات نا‌مشخص در این نسخه، با بتای چهارم جدید جایگزین کرده است. شماره ساخت نسخه‌ی جدید 22A5316K است و احتمال دارد راه را برای افزودن قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل در iOS 18 هموار کند.

اپل قبل از انتشار اولین بتای عمومی iOS 18، در هفته‌های اخیر بتای سوم به‌روز‌شده را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد. این شرکت ممکن است با نسخه‌ی به‌روز‌شده‌ی بتای چهارم قبل از انتشار بتای عمومی دوم در روز دوشنبه، حرکت مشابهی انجام دهد.

نسخه اصلی بتای چهارم iOS 18 طیف وسیعی از ویژگی ها و تغییرات جدید را شامل می‌شد:

بتای چهارم iOS 18 چند ویژگی و بهبود جدید برای توسعه‌دهندگان به‌ارمغان آورده است؛ ازجمله:

  1. والپیپرهای جدید برای CarPlay: توسعه‌دهندگان اکنون می‌توانند گزینه‌های جدید والپیپر را در رابط کاربری CarPlay آزمایش و پیاده‌سازی کنند.
  1. طراحی مجدد پوشه برای برنامه‌های مخفی: این به‌روزرسانی شامل رابط کاربری بازطراحی‌شده برای مدیریت برنامه‌های مخفی است که دسترسی و سازمان‌دهی آن‌ها را برای توسعه‌دهندگان آسان‌تر می‌کند.
  2. گسترش پروتکل RCS به اپراتورهای بیشتر: پروتکل خدمات ارتباطی غنی (RCS) اکنون به پشتیبانی از اپراتورهای بیشتر گسترش یافته است که قابلیت‌ها و سازگاری پیام‌رسانی را بهبود می‌بخشد.
  3. آیکون‌های حالت تاریک در حالت روشن: iOS 18 Beta 4 امکان استفاده از آیکون‌های حالت تاریک را به توسعه‌دهندگان برای طراحی برنامه‌ها می‌دهد؛ حتی زمانی‌که سیستم در حالت روشن است.
  4. تغییرات مختلف در رابط کاربری: این به‌روزرسانی شامل چندین تغییر کوچک در رابط کاربری است که هدف آن بهبود قابلیت استفاده و زیبایی‌شناسی کلی است.

توسعه‌دهندگان می‌توانند با مراجعه به بخش تنظیمات و به‌روزرسانی نرم‌افزار، ضربه‌زدن روی گزینه‌ی به‌روزرسانی‌های بتا و فعال‌کردن گزینه‌ی بتای توسعه‌دهنده‌ی iOS 18 و iPadOS 18، در نسخه‌های بتا شرکت کنند. توجه کنید که برای دانلود و نصب نسخه‌ی بتا، داشتن اپل آی‌دی مرتبط با حساب توسعه‌دهنده الزامی است.

نوشته انتشار نسخه بتای جدید iOS 18 و iPadOS 18 برای توسعه‌دهنگان اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow