انویدیا نسخه جدید نرم‌افزار NVIDIA App را با پشتیبانی از GPUهای نسل بعدی معرفی می‌کند

انویدیا درکنار معرفی نسل جدید کارت‌های گرافیک GeForce RTX 50 با معماری بلک‌ول، نرم‌افزاری به نام NVIDIA App را نیز به‌روزرسانی خواهد کرد. به‌گزارش تک‌ناک، انویدیا به‌زودی نرم‌افزار NVIDIA App را با طراحی جدید و ویژگی‌های اضافی همراه با GPUهای نسل بعدی بلک‌ول GeForce RTX 50 منتشر خواهد کرد. این نرم‌افزار از مرحله بتا خارج […] نوشته انویدیا نسخه جدید نرم‌افزار NVIDIA App را با پشتیبانی از GPUهای نسل بعدی معرفی می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۸ مهر , ۱۴۰۳ - 00:00
 0  2
انویدیا نسخه جدید نرم‌افزار NVIDIA App را با پشتیبانی از GPUهای نسل بعدی معرفی می‌کند

انویدیا درکنار معرفی نسل جدید کارت‌های گرافیک GeForce RTX 50 با معماری بلک‌ول، نرم‌افزاری به نام NVIDIA App را نیز به‌روزرسانی خواهد کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، انویدیا به‌زودی نرم‌افزار NVIDIA App را با طراحی جدید و ویژگی‌های اضافی همراه با GPUهای نسل بعدی بلک‌ول GeForce RTX 50 منتشر خواهد کرد. این نرم‌افزار از مرحله بتا خارج می‌شود و به‌نظر می‌رسد که انویدیا سال ۲۰۲۵ را با این معرفی آغاز کند.

Wccftech می‌نویسد که GPUهای نسل بعدی انویدیا نزدیک به معرفی هستند؛ اما هنوز چند ماه دیگر تا عرضه اولین دسته از GPUهای سری GeForce RTX 50 باقی مانده است. نکته جالب اینکه نه انویدیا و نه منابع شخص ثالث تاریخ دقیق عرضه این GPUها را هنوز تأیید نکرده است. برخی منابع بیان کرده‌اند که GPUها ممکن است در نمایشگاه CES 2025 معرفی شوند؛ در‌حالی‌که برخی دیگر به احتمال عرضه زودتر اشاره می‌کنند.

نرم‌افزار جدید NVIDIA App

بر‌اساس جدیدترین افشاگری‌های کاربری به kopite7Kimi در شبکه اجتماعی ایکس، انویدیا احتمالاً GPUهای گیمینگ جی‌فورس RTX 50 سری Blackwell را در پایان سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد کرد. این افشاگر تأکید کرده است که NVIDIA App هم‌زمان با GPUهای RTX 50 منتشر خواهد شد.

NVIDIA App به‌عنوان جایگزین کنترل پنل انویدیا و GeForce Experience کنونی معرفی می‌شود که خدمات مختلفی نظیر تنظیمات و بهینه‌سازی‌های بازی را ارائه می‌دهد. هدف انویدیا از توسعه این نرم‌افزار، تجمیع تمامی ویژگی‌های موجود در اپلیکیشنی واحد است. در‌حال‌حاضر، این شرکت به‌طور منظم ویژگی‌های جدیدی را به این نرم‌افزار اضافه کرده است.

دو هفته پیش، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی‌بر اینکه انویدیا به‌طور دائم GeForce Experience را متوقف خواهد کرد؛ به‌خصوص زمانی که NVIDIA App در مرحله بتا در حال فعالیت است. اگر افشاگری‌های @kopite7Kimi صحت داشته باشد، ممکن است GPUهای سری RTX 50 قبل از نمایشگاه CES 2025 معرفی شوند. به‌نظر می‌رسد این معرفی به‌معنای عرضه تجاری نباشد؛ بلکه مانند معرفی رسمی اینتل با پردازنده‌های ارو لیک اینتل خواهد بود.

نرم‌افزار جدید NVIDIA App

پس از معرفی رسمی، حداقل دو یا سه مدل از کارت‌های گرافیک سری GeForce RTX 50، یعنی RTX 5090 و RTX 5080 و RTX 5070، به بازار خواهد آمد. در این زمینه، انویدیا اطلاعات و مشخصات مربوط به این GPUها را به‌طور اختصاصی منتشر کرده است. انتظار می‌رود AMD نیز در نمایشگاه CES 2025 که در ژانویه برگزار می‌شود، سری RX 8000 را معرفی کند.

نوشته انویدیا نسخه جدید نرم‌افزار NVIDIA App را با پشتیبانی از GPUهای نسل بعدی معرفی می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow