انکر به‌دلیل خطر آتش‌سوزی، تمامی باتری‌های مگ‌سیف را جمع‌آوری می‌کند

شرکت انکر به‌منظور تضمین ایمنی کاربران، باتری‌های مگ‌سیف قابل‌حمل مدل A1642 و A1647 و A1652 را جمع‌آوری کرده است. به‌گزارش تک‌ناک، انکر به‌تازگی اطلاعیه‌ای مبنی‌بر جمع‌آوری باتری‌های مگ‌سیف قابل‌حمل مدل‌های A1642 و A1647 و A1652 منتشر کرده است. بر‌اساس اعلام این شرکت، وجود نقص در ساخت این باتری‌ها می‌تواند به گرم‌شدن بیش‌از‌حد منجر و در‌نهایت […] نوشته انکر به‌دلیل خطر آتش‌سوزی، تمامی باتری‌های مگ‌سیف را جمع‌آوری می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  5
انکر به‌دلیل خطر آتش‌سوزی، تمامی باتری‌های مگ‌سیف را جمع‌آوری می‌کند

شرکت انکر به‌منظور تضمین ایمنی کاربران، باتری‌های مگ‌سیف قابل‌حمل مدل A1642 و A1647 و A1652 را جمع‌آوری کرده است.

به‌گزارش تک‌ناک، انکر به‌تازگی اطلاعیه‌ای مبنی‌بر جمع‌آوری باتری‌های مگ‌سیف قابل‌حمل مدل‌های A1642 و A1647 و A1652 منتشر کرده است. بر‌اساس اعلام این شرکت، وجود نقص در ساخت این باتری‌ها می‌تواند به گرم‌شدن بیش‌از‌حد منجر و در‌نهایت آتش‌سوزی شود. این باتری‌ها با نام‌های Anker 334 MagGo Battery و Anker Power Bank و Anker MagGo Power Bank در بازار عرضه شده‌اند.

ورج می‌نویسد که این اتفاق تکرار مشکلی است که در ماه ژوئن برای یکی دیگر از محصولات مشابه انکر رخ داد. با وجود آنکه این شرکت اعلام کرده است که تنها تعداد محدودی از باتری‌ها دچار نقص شده‌اند، به‌منظور تضمین ایمنی کاربران و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی، تصمیم گرفته است تا این دسته از شارژرهای قابل‌حمل را جمع‌آوری کند.

شرکت Anker به منظور تضمین ایمنی کاربران، اقدام به جمع‌آوری گسترده باتری‌های قابل حمل Anker 334 MagGo Battery

انکر به‌منظور اطمینان از ایمنی کاربران، از دارندگان پاور‌بانک‌های مدل‌های A1642 و A1647 و A1652 درخواست می‌کند که بلافاصله استفاده از دستگاه را متوقف و آن را در مکانی امن نگه‌داری کنند. برای شناسایی دقیق مدل دستگاه، به شماره‌مدل درج‌شده (به رنگ سفید) در قسمت زیرین یا پشت دستگاه مراجعه کنید. پس از تأیید شماره سریال که درکنار شماره مدل قرار دارد، با تکمیل فرم جمع‌آوری، جایگزین آن را دریافت کنید.

انکر به کاربران توصیه می‌کند که باتری‌های معیوب را به‌هیچ‌عنوان در زباله‌های معمولی رها نکنند؛ چراکه این کار می‌تواند خطرهای جدی از‌جمله آتش‌سوزی را به‌دنبال داشته باشد. برای دفع ایمن این نوع باتری‌ها، کاربران می‌توانند به مراکز مجاز بازیافت باتری‌های لیتیوم‌یونی مراجعه کنند. در ایالات متحده، آژانس حفاظت از محیط‌زیست و سایر سازمان‌های تخصصی در‌زمینه‌ی مدیریت پسماندهای الکترونیکی، اطلاعات کاملی درباره‌ی مراکز جمع‌آوری و بازیافت این نوع باتری‌ها ارائه می‌دهند.

نوشته انکر به‌دلیل خطر آتش‌سوزی، تمامی باتری‌های مگ‌سیف را جمع‌آوری می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow