اوج گیری دوباره دوج کوین به‌عنوان ابزار پرداخت

ایلان ماسک، بار دیگر در اقدامی تازه و جالب‌توجه، دوج کوین را در کانون توجه فعالان بازارهای مالی قرار داده است. آن‌طور که پیداست، احتمال استفاده از این رمزارز به‌عنوان ابزار پرداخت قوت گرفته است. به‌گزارش تک‌ناک، اقدام تازه ایلان ماسک می‌تواند راه برای پذیرش فراگیر دوج کوین و رشد قیمت این ارز دیجیتال هموار... نوشته اوج گیری دوباره دوج کوین به‌عنوان ابزار پرداخت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۴ شهریور , ۱۴۰۳ - 14:59
 0  1
اوج گیری دوباره دوج کوین به‌عنوان ابزار پرداخت

ایلان ماسک، بار دیگر در اقدامی تازه و جالب‌توجه، دوج کوین را در کانون توجه فعالان بازارهای مالی قرار داده است. آن‌طور که پیداست، احتمال استفاده از این رمزارز به‌عنوان ابزار پرداخت قوت گرفته است.

به‌گزارش تک‌ناک، اقدام تازه ایلان ماسک می‌تواند راه برای پذیرش فراگیر دوج کوین و رشد قیمت این ارز دیجیتال هموار کند.

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، دوج کوین در قالب اقدامی هجوآمیز در سال ۲۰۱۳ به‌عنوان نخستین میم کوین بازار عرضه و چندی بعد با اقبال فراگیر کاربران مواجه شد.

در ادامه، تأیید پیایی دوج کوین از سوی چهره‌های سرشناسی همچون ماسک باعث شد تا این میم کوین با رشدی حیرت‌آور مواجه شود و کام سرمایه‌گذاران خود را شیرین کند.

به نقل از کریپتودنس، اقدامات حمایتی ماسک از دوج کوین باعث شد تا جامعه کاربری این رمزارز به اون لقب «دوج‌فادر» یا «پدرخوانده دوج» بدهند.

پیش‌تر و در بحبوبه بازار صعودی سال ۲۰۲۱، تسلا، شرکت پرچم‌دار تحت مدیریت ایلان ماسک از پذیرش دوج کوین برای خریداری شماری از محصولات خبر داده بود.

حمایت ایلان ماسک از دوج کوین

این اقدام فروشگاه آنلاین تسلا با اسقبال پرشور طرفداران دوج کوین مواجه شد و به افزایش قیمت این رمزارز در بازار دامن زد.

از سویی دیگر، اقدام یادشده باعث شد تا عده‌ای از ناظران در مورد احتمال به‌کارگیری دوج‌کوین به‌عنوان یک ابزار پرداخت در دیگر شرکت‌ها و پلتفرم‌ها گمانه‌زنی کنند.

درحال‌حاضر، گرچه دیگر نام دوج کوین در فهرست ارزهای مورد پذیرش تسلا به چشم نمی‌خورد، اما به‌تازگی ایلان ماسک در پاسخ به توییتی، بار دیگر از دوج کوین سخن به میان آورده است.

از قرار معلوم، وی در پاسخ به توییت «چه کسی می‌خواهد تسلا گزینه پرداخت مبتنی‌بر دوج کوین را برای خرید کالاها اضافه کند؟»، پاسخ داده است: «من!».

ایلان ماسک، چهره جنجالی حوزه فناوری، مدت‌هاست که از دوج کوین به‌عنوان رمزارزی کاربردی برای تسهیل پردازش تراکنش‌های روزمره پشتیبانی کرده است.

او همچنین بارها به کارمزدهای اندک این رمزارز در مقایسه با بیت کوین اشاره کرده و گفته که در این زمینه، دوج کوین یک‌سروگردن بالاتر از بیت کوین می‌ایستد.

با بازشدن دوباره پای دوج کوین به فروشگاه آنلاین تسلا نه‌تنها نام این شرکت به‌عنوان مجموعه‌ای آينده‌نگر در حافظه‌ها ثبت می‌شود، بلکه راه برای پذیرش فراگیر دیگر رمزارزها در امور روزمره مردم هموار خواهد شد.

نوشته اوج گیری دوباره دوج کوین به‌عنوان ابزار پرداخت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow