اولین مادربرد تخت کمپانی ازراک سازگار با پردازنده‌های Ryzen 9000 معرفی شد

شرکت ازراک (ASRock) یکی از تخت‌ترین مادربردهای سری Mini-ITX معرفی کرده که می‌تواند با پردازنده‌های سری Ryzen 7000 ،Ryzen 8000 و Ryzen 9000 سازگار باشد. اولین مادربرد تخت این کمپانی با نام X600TM-ITX عرضه شده است. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کمپانی ازراک مادربرد X600TM-ITX را به عنوان نخستین مادربرد تخت سری […] منبع خبر اولین مادربرد تخت کمپانی ازراک سازگار با پردازنده‌های Ryzen 9000 معرفی شد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۰۹ مرداد , ۱۴۰۳ - 02:59
 0  4
اولین مادربرد تخت کمپانی ازراک سازگار با پردازنده‌های Ryzen 9000 معرفی شد

شرکت ازراک (ASRock) یکی از تخت‌ترین مادربردهای سری Mini-ITX معرفی کرده که می‌تواند با پردازنده‌های سری Ryzen 7000 ،Ryzen 8000 و Ryzen 9000 سازگار باشد. اولین مادربرد تخت این کمپانی با نام X600TM-ITX عرضه شده است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کمپانی ازراک مادربرد X600TM-ITX را به عنوان نخستین مادربرد تخت سری مینی معرفی کرد که در آن امکان پشتیبانی از سوکت شرکت AMD وجود دارد. ابعاد یا همان طول و عرضه مادربرد X600TM-ITX تنها ۱۷ در ۱۷ سانتی‌متر بوده و می‌تواند در مینی کامپیوترها و یا کامپیوترهای همه کاره و دیگر سیستم‌های کوچک مورد استفاده قرار بگیرد. مادربرد جدید ازراک سازگار با پردازنده‌های AMD سری Ryzen 7000 و Ryzen 8000 و Ryzen 9000 بوده و می‌تواند از ۹۶ گیگابایت رم دو کاناله DDR5 با سرعت ۶۴۰۰ مگاهرتز و اورکلاک پشتیبانی کند.

در این مادربرد علاوه بر مجموعه کاملی از پورت‌های USB خروجی‌های دوگانه HDMI ،DisplayPort و LVDS نیز قرار گرفتند که یک مجموعه کامل را تشکیل می‌دهند. طبق گزارشی که در این مورد منتشر شده مادربرد جدید ازراک با نام X600TM-ITX با طراحی جمع و جور و تمرکز روی عملکرد بالا در حین کار و با حفظ سایز مینی معرفی شده است. این مادربرد با وجود طراحی جمع و جور عملکرد قدرتمندی داشته و می‌تواند برای کاربرانی که به دنبال سیستم با کارایی فراوان و ابعاد کوچک هستند گزینه ایده‌آل به شما رود.

طبق اعلام کمپانی سازنده این محصول می‌تواند به طور ویژه در مینی کامپیوترها، ابزارهای آموزشی، سینمای خانگی و کامپیوترهای همه کاره مورد استفاده قرار بگیرد. توجه به پشتیبانی این مادربرد از پردازنده‌های سری رایزن AMD 9000 می‌توان آن را یکی از مادربردهای مینی با قابلیت‌های فراوان در نظر گرفت. در صورتی که به دنبال یک مادربرد جمع و جور و در عین حال قدرتمند هستید ی‌توانید از مادربرد جدید از راک برای سیستم‌ خود استفاده کنید.

منبع خبر اولین مادربرد تخت کمپانی ازراک سازگار با پردازنده‌های Ryzen 9000 معرفی شد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow