اولین نمونه تصاویر ثبت‌شده با گوشی شیائومی ۱۵ پرو منتشر شد

شرکت شیائومی نخستین نمونه‌‌ عکس‌های گرفته‌شده با گوشی‌های پرچم‌دار شیائومی ۱۵ و شیائومی ۱۵ پرو را منتشر کرد. به‌گزارش تک‌ناک، شیائومی با اعلام ویژگی‌های جدید گوشی شیائومی ۱۵ پرو، شامل باتری و قابلیت‌های دوربین، به استقبال معرفی رسمی این محصول در هفته آینده رفته است. این گوشی که برای بهبود تجربه کاربری طراحی شده، به […] نوشته اولین نمونه تصاویر ثبت‌شده با گوشی شیائومی ۱۵ پرو منتشر شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۵ آبان , ۱۴۰۳ - 21:00
 0  2
اولین نمونه تصاویر ثبت‌شده با گوشی شیائومی ۱۵ پرو منتشر شد

شرکت شیائومی نخستین نمونه‌‌ عکس‌های گرفته‌شده با گوشی‌های پرچم‌دار شیائومی ۱۵ و شیائومی ۱۵ پرو را منتشر کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، شیائومی با اعلام ویژگی‌های جدید گوشی شیائومی ۱۵ پرو، شامل باتری و قابلیت‌های دوربین، به استقبال معرفی رسمی این محصول در هفته آینده رفته است. این گوشی که برای بهبود تجربه کاربری طراحی شده، به باتری قدرتمند ۶۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دوربین تله‌فوتو پریسکوپ با قابلیت بزرگ‌نمایی ۵ برابری و زوم ۱۰ برابری بدون افت کیفیت تصویر مجهز خواهد بود. همچنین، ظاهر دوربین به‌لطف استفاده از سرامیک ظاهری زیبا و مقاوم‌تر یافته است.

شیائومی ۱۵ پرو

فون‌آرنا می‌نویسد که باتری ۶۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی شیائومی ۱۵ پرو در‌مقایسه‌با باتری ۴۸۸۰ میلی‌آمپرساعتی شیائومی ۱۴ پرو، جهشی بزرگ به‌حساب می‌آید. همچنین، شیائومی ۱۵ به باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است که در‌مقایسه‌با نسل قبلی ۴۷۹۰ میلی‌آمپرساعتی به‌کاررفت در شیائومی ۱۴ افزایش یافته است، بدون آنکه تغییری در حجم باتری صورت گیرد.

این باتری با چگالی انرژی ۸۵۰ وات‌ساعت‌بر‌لیتر به‌عنوان بهترین سطح بهره‌وری انرژی در میان محصولات شیائومی تاکنون شناخته شده است. بنا‌بر اعلام این شرکت، عمر باتری نسخه استاندارد تا ۲۳ درصد و نسخه پرو تا ۳۸ درصد افزایش یافته است.

شیائومی ۱۵ پرو
شیائومی ۱۵ پرو
شیائومی ۱۵ پرو

علاوه‌بر این، شیائومی نمونه‌هایی از دوربین شیائومی ۱۵ پرو را منتشر کرده و از تجهیز این گوشی به سیستم لنز نوری پرسرعت Leica و پلتفرم عکاسی محاسباتی پیشرفته Xiaomi AISP 2.0 خبر داده است. این دوربین سه لنز مجزا شامل دوربین اصلی با دیافراگم f/1.44 و فاصله کانونی ۳۵ میلی‌متر و دوربین تله‌فوتو با دیافراگم f/2.0 و فاصله کانونی ۶۰ میلی‌متر و دوربین تله‌فوتو پریسکوپ با دیافراگم f/2.5 و فاصله کانونی ۱۲۰ میلی‌متر است. طبق شایعات، دوربین تله‌فوتو پریسکوپ در شیائومی ۱۵ اولترا مانند شیائومی ۱۴ اولترا از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX858 سونی بهره‌مند خواهد بود.

نوشته اولین نمونه تصاویر ثبت‌شده با گوشی شیائومی ۱۵ پرو منتشر شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow