اولین کلیپ از فیلم لایو اکشن Minecraft منتشر شد

اولین کلیپ جدید از فیلم لایو اکشن Minecraft منتشر شده است که نگاهی به شیوه کارکرد میز ساخت بازی و تولید ابزار ارائه می‌دهد. به گزارش تک‌‎ناک و به نقل از یوروگیمر، این کلیپ که در جریان رویداد Minecraft Live نمایش داده شد، کمتر از یک دقیقه طول می‌کشد و اطلاعات بیشتری درباره این فیلم […] نوشته اولین کلیپ از فیلم لایو اکشن Minecraft منتشر شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۸ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
اولین کلیپ از فیلم لایو اکشن Minecraft منتشر شد

اولین کلیپ جدید از فیلم لایو اکشن Minecraft منتشر شده است که نگاهی به شیوه کارکرد میز ساخت بازی و تولید ابزار ارائه می‌دهد.

به گزارش تک‌‎ناک و به نقل از یوروگیمر، این کلیپ که در جریان رویداد Minecraft Live نمایش داده شد، کمتر از یک دقیقه طول می‌کشد و اطلاعات بیشتری درباره این فیلم کنجکاوی‌برانگیز و البته مورد انتظار ارائه می‌دهد.

اگرچه این کلیپ هنوز به‌ طور رسمی در یوتیوب منتشر نشده است، اما می‌توانید آن را در ویدیوی Minecraft Live یا از طریق پست X/Twitter مرتبط تماشا کنید.

در این کلیپ، استیو (با بازی Jack Black) نشان می‌دهد که چگونه از میز ساخت خود استفاده می‌کند. در حالی که شمشیری که او می‌سازد به نظر جذاب می‌رسد، شخصیت Garrett “The Garbage Man” Garrison (با بازی Jason Momoa) سعی می‌کند ابزاری حتی بهتر بسازد، اما با نتایج کمتر موفقی مواجه می‌شود.

انتشار اولین کلیپ از فیلم لایو اکشن Minecraft

خلاصه رسمی فیلم می‌گوید:

«به دنیای Minecraft خوش آمدید، جایی که خلاقیت نه تنها به شما در ساخت ابزار کمک می‌کند، بلکه برای بقا ضروری است.»

در فیلم لایو اکشن Minecraft، چهار شخصیت متفاوت Garrett “The Garbage Man” Garrison (Momoa)، Henry (Sebastian Eugene Hansen)، Natalie (Emma Myers) و Dawn (Danielle Brooks) با مشکلات عادی مواجه می‌شوند، تا اینکه ناگهان از طریق پورتالی مرموز به Overworld، سرزمین عجیب و مکعبی که بر پایه تخیل زنده است، منتقل می‌شوند.

برای بازگشت به خانه، آنها باید این دنیا را به خوبی بشناسند و از آن در برابر موجودات شرور مانند: Piglins و Zombies محافظت کنند، در حالی که به یک مأموریت جادویی به همراه استیو (Black) می‌روند.

این ماجراجویی به همه آنها چالش‌های جدیدی خواهد داد تا جسور باشند و با ویژگی‌هایی که هر یک از آنها را منحصربه‌فرد و خلاق می‌سازد، دوباره ارتباط برقرار کنند؛ مهارت‌هایی که برای موفقیت در دنیای واقعی نیز به آنها نیاز دارند.

فیلم Minecraft قرار است در تاریخ ۴ آوریل سال آینده در سینماهای سراسر جهان اکران شود.

نوشته اولین کلیپ از فیلم لایو اکشن Minecraft منتشر شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow