اپل به دنبال فناوری صفحه‌ نمایش 5 سال قبل شیائومی

به نظر می‌رسد شرکت اپل در نسل بعدی گوشی‌های آیفون خود از فناوری صفحه‌ نمایش Promotion که 5 سال قبل توسط شیائومی ارائه شده بود، استفاده کند. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، شایعات پیرامون نسل بعدی گوشی‌های هوشمند اپل یعنی آیفون 17، بر این اساس است که احتمال دارد در دو نسخه استاندارد و نسخه‌ای […] نوشته اپل به دنبال فناوری صفحه‌ نمایش 5 سال قبل شیائومی اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۲ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
اپل به دنبال فناوری صفحه‌ نمایش 5 سال قبل شیائومی

به نظر می‌رسد شرکت اپل در نسل بعدی گوشی‌های آیفون خود از فناوری صفحه‌ نمایش Promotion که 5 سال قبل توسط شیائومی ارائه شده بود، استفاده کند.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، شایعات پیرامون نسل بعدی گوشی‌های هوشمند اپل یعنی آیفون 17، بر این اساس است که احتمال دارد در دو نسخه استاندارد و نسخه‌ای باریک‌تر موسوم به iPhone 17 Air با فناوری Promotion عرضه شود.

این فناوری، نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش را تا 120 هرتز افزایش می‌دهد و باعث تجربه بصری روان‌تر و بهبود عملکرد در هنگام پیمایش و پخش ویدیو می‌شود.

همچنین فناوری صفحه‌ نمایش Promotion پیش از این در برخی مدل‌های پروی آیفون مورد استفاده قرار گرفته بود و اکنون به نظر می‌رسد اپل قصد دارد این قابلیت را به تمام مدل‌های آیفون 17 گسترش دهد.

اپل به دنبال فناوری صفحه‌ نمایش 5 سال قبل شیائومی است

نکته جالب توجه این است که شیائومی، یکی از رقبای اصلی اپل، پنج سال قبل با معرفی گوشی ردمی K30، فناوری نمایشگر 120 هرتز را به بازار معرفی کرد.

این نشان می‌دهد که اپل در حال پیاده‌سازی فناوری‌هایی می‌باشد که در گذشته توسط سایر تولیدکنندگان گوشی هوشمند به کار گرفته شده است.

با توجه به این گزارش‌ها، انتظار می‌رود آیفون 17 با بهبودهای قابل توجهی در بخش نمایشگر، روانه بازار شود و تجربه کاربری بهتری را برای کاربران ارائه کند.

نوشته اپل به دنبال فناوری صفحه‌ نمایش 5 سال قبل شیائومی اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow