اپل به دنبال کاهش هزینه‌های تولید آیفون اس ای 4 است

اپل قصد دارد در سه ماهه اول سال آینده مدل جدیدی از سری آیفون SE، تحت عنوان آیفون اس ای 4 را معرفی کند که به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردش، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این مدل جدید به طور خاص ترکیبی از طراحی‌های قدیمی و جدید را ارائه می‌دهد و […]

۰۹ مرداد , ۱۴۰۳ - 11:59
 0  4
اپل به دنبال کاهش هزینه‌های تولید آیفون اس ای 4 است

اپل قصد دارد در سه ماهه اول سال آینده مدل جدیدی از سری آیفون SE، تحت عنوان آیفون اس ای 4 را معرفی کند که به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردش، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این مدل جدید به طور خاص ترکیبی از طراحی‌های قدیمی و جدید را ارائه می‌دهد و به نظر می‌رسد که اولین مدل آیفون SE با نمایشگر اولد خواهد بود.

ویژگی‌های آیفون اس ای 4

آیفون اس ای 4 دارای یک دوربین در پشت است که در یک طراحی عمودی به همراه فلش قرار دارد. اما طراحی جلوی آن شبیه به آیفون 13 خواهد بود و دارای نمایشگر اولد با اندازه 6.1 اینچ است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که آیفون اس ای 4 بزرگترین مدل از سری محصولات SE تا به حال باشد و اولین مدل با نمایشگر اولد در این سری.

آیفون اس ای 4

کاهش هزینه‌های تولید

برای کاهش هزینه‌های تولید، اپل تصمیم گرفته است که ساخت 70 درصد از پنل‌های نمایشگر آیفون اس ای 4 را به شرکت BOE بسپارد، که ارزان‌ترین تأمین کننده نمایشگر آیفون است. اپل همچنین از BOE خواسته است که مشخصات پایین‌تری برای پنل آیفون 13 فراهم کند که در آیفون اس ای 4 استفاده خواهد شد. این مشخصات پایین‌تر ممکن است شامل استفاده از روش‌های تولید نسل‌های قدیمی‌تر اولد و یا کاهش روشنایی باشد.

گفته شده است که اپل همچنین به LG نزدیک شده تا ببیند آیا می‌تواند با تولید نمایشگر برای آیفون اس ای 4 مشکلات را حل کند، زیرا انتظار می‌رود حدود 20 میلیون واحد از این گوشی در سال فروخته شود. به عبارت دیگر، اپل به دنبال استفاده از خدمات تأمین‌کنندگان درجه دوم برای کاهش هزینه‌های تولید است و قصد دارد پنل‌ها را با قیمت 40 دلار تأمین کند، در حالی که قیمت نهایی گوشی مورد انتظار 499 دلار است.

این اقدامات نشان‌دهنده تلاش اپل برای کاهش هزینه‌ها و افزایش جذابیت مالی آیفون اس ای 4 برای کاربران است، بدون اینکه از کیفیت قابل قبول نمایشگر کاسته شود.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow