اپل در آیفون ۱۷ یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند

برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد احتمالاً گوشی‌های هوشمند آیفون ۱۷ دارای دوربین جلوی ۲۴ مگاپیکسلی خواهند بود. دوربین سلفی در آیفون‌های ۱۷ ارتقای دو برابری دریافت کرده و وضو آنها نیز دو برابر حسگر فعلی خواهند بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل قصد دارد از به روز رسانی‌های بیشتری را در مورد […] منبع خبر اپل در آیفون ۱۷ یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۱۵ مرداد , ۱۴۰۳ - 10:59
 0  4
اپل در آیفون ۱۷ یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند

برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد احتمالاً گوشی‌های هوشمند آیفون ۱۷ دارای دوربین جلوی ۲۴ مگاپیکسلی خواهند بود. دوربین سلفی در آیفون‌های ۱۷ ارتقای دو برابری دریافت کرده و وضو آنها نیز دو برابر حسگر فعلی خواهند بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل قصد دارد از به روز رسانی‌های بیشتری را در مورد گوشی‌های اپل در سری آیفون ۱۷ استفاده کند. شایعات و خبرهای تایید نشده نیز پیشتر در مورد دوربین‌های پشتی گوشی‌های اپل منتشر می‌شوند. اما به نظر می‌رسد تغییرات مثبتی نیز قرار است در دوربین سلفی خانواده آیفون ۱۷ ایجاد شود. یکی از تحلیلگران اعلام کرد احتمالاً اپل با تغییرات سیستم دیافراگم قصد دارد دوربین سلفی آیفون ۱۷ را با ارتقای دو برابری توسعه دهد.

طبق یادداشتی که جف پو از تحلیلگران نمایشگرهای اپل منتشر شده احتمالاً مدل‌های آیفون ۱۷ دارای یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی به همراه لنز پلاستیکی ۶ عنصری خواهند بود. در مقام مقایسه باید گفت آرایه دوربین در آیفون ۱۵ شامل یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با ۵ عنصر در لنز پلاستیکی است. البته به نظر می‌رسد ارتقای مورد نظر تنها به مدل‌های پرو محدود نموده و همه اعضای خانواده آیفون ۱۷ شامل مدل‌های استاندارد از این سنسور بهره‌مند خواهند بود. البته اپل به این ارتقای دوربین سلفی اشاره نکرده است. تحلیلگر دیگری به نام مینگ چی کو نیز مدعی شد آیفون ۱۷ با همین تعداد عناصر لنز عرضه می‌شود.

جف پو در ادامه یادداشت خود توضیح می‌دهد که مدل معمولی آیفون ۱۷ شامل یک نمایشگر ۶.۳ اینچی نبوده و قرار است ابعاد نمایشگر در گوشی‌های جدید تغییر کند. البته این ادعا در مورد نمایشگر آیفون‌های ۱۷ مدل معمولی با شایعات مربوط به آن تضاد دارد. زیرا پیش از این در برخی شایعات اعلام شده بود صفحه نمایش مدل استاندارد آیفون ۱۷ از نوع ۶.۳ اینچی است. البته این احتمال نیز وجود دارد که آیفون‌های سری ۲۰۲۵ دارای ۴ خط تولید با اندازه‌های مختلف شامل ۶.۱، ۶.۳، ۶.۶ و ۶.۹ اینچی باشد.

دیگر شایعات مربوط به آیفون ۱۷ به حذف مدل پلاس و احتمال جایگزینی آن با مدل اسلیم اشاره داشته است. همچنین گفته شده است مدل پرو در خانواده آیفون ۱۷ با ۱۶ گیگابایت رم و یک مادربرد سبک‌تر عرضه می‌شود که می‌تواند باعث کاهش وزن این دستگاه شود. اپل قصد دارد در سری آیفون‌های ۱۷ تراشه  A19 را مورد استفاده قرار داده همچنین مدل‌های مختلف آن را با پردازنده‌های معمولی و پرو از یکدیگر متمایز کند.

منبع خبر اپل در آیفون ۱۷ یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow