اپل رویداد جدیدی برای معرفی مک‌های با تراشه M4 برگزار می‌کند

اپل پس از معرفی آیفون 16، رویداد دیگری را برای معرفی نسل جدید مک‌های خود با تراشه قدرتمند M4 برنامه‌ریزی کرده است. به گزارش سرویس فناوری تک ناک؛ این شرکت قصد دارد در ماه نوامبر از مک‌بوک پروهای جدید با تراشه‌های M4 Pro و M4 Max در دو سایز 14 و 16 اینچی رونمایی کند.... نوشته اپل رویداد جدیدی برای معرفی مک‌های با تراشه M4 برگزار می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۴ شهریور , ۱۴۰۳ - 14:59
 0  1
اپل رویداد جدیدی برای معرفی مک‌های با تراشه M4 برگزار می‌کند

اپل پس از معرفی آیفون 16، رویداد دیگری را برای معرفی نسل جدید مک‌های خود با تراشه قدرتمند M4 برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش سرویس فناوری تک ناک؛ این شرکت قصد دارد در ماه نوامبر از مک‌بوک پروهای جدید با تراشه‌های M4 Pro و M4 Max در دو سایز 14 و 16 اینچی رونمایی کند. همچنین، یک مک‌مینی باریک‌تر با طراحی جدید نیز در این رویداد معرفی خواهد شد.

به نقل از سایت خبری MacRumors مک‌های مجهز به M4 اپل دو ماه پس از رویداد معرفی آیفون 16 “It’s Glowtime” در 9 سپتامبر معرفی خواهند شد.

این خبرگزاری تاریخ‌ها و زمان‌های دقیق را به اشتراک نگذاشته است، بلکه تنها احتمال برگزاری مجدد رویداد اپل در ماه نوامبر را بیان کرده است. با این حال، این امکان وجود دارد که مک‌های M4 حتی در اوایل اکتبر، مشابه سال گذشته، معرفی شوند

اپل معمولاً رویدادهای خود را تا پایان سال برگزار می‌کند. به استثنای سال گذشته که شرکت مناسب دید تا مک‌های جدید را در 23 اکتبر معرفی کند.

اپل پس از معرفی آیفون 16، رویداد دیگری را برای معرفی نسل جدید مک‌های خود با تراشه قدرتمند M4 برنامه‌ریزی کرده است.

تغییرات مهم در مک‌های جدید:

  • تراشه‌های قدرتمند :M4 نسل جدید تراشه‌های M4، عملکرد مک‌ها را به شدت بهبود خواهد بخشید.
  • طراحی جدید مک‌مینی: مک‌مینی با طراحی باریک‌تر و ظریف‌تر، ظاهری مدرن‌تر پیدا خواهد کرد.
  • افزایش حافظه رم: به نظر می‌رسد اپل حداقل ۱۶ گیگابایت رم را به عنوان نسخه پایه برای مک‌های جدید در نظر گرفته است.

علاوه بر محصولات ذکر شده، شایعاتی مبنی بر معرفی آی‌مک 24 اینچی با تراشه M4 نیز وجود دارد.

با توجه به روندی که اپل در معرفی محصولات پیش گرفته احتمال عرضه خط مک‌بوک ایر که یک ارتقای ارزشمند خواهد بود در سال آینده به چشم می خورد.

نوشته اپل رویداد جدیدی برای معرفی مک‌های با تراشه M4 برگزار می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow