اپل نسل جدید ایرپادز مکس را با پورت USB-C رونمایی کرد

اپل مدل جدید ایرپادز مکس را با پورت USB-C، رنگ‌های متنوع‌تر، پشتیبانی از صدای فضایی شخصی‌سازی‌شده و قیمت ۵۴۰ دلار معرفی کرد. به‌گزارش تک‌ناک، اپل در رویداد It’s Glowtime خود، نسل جدید هدفون‌های پرچم‌دار خود، ایرپادز مکس را رونمایی کرد. این نسخه‌ی جدید با طراحی مشابه نسل قبلی عرضه می‌شود؛ اما به‌جای پورت لایتنینگ، از... نوشته اپل نسل جدید ایرپادز مکس را با پورت USB-C رونمایی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۰ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  1
اپل نسل جدید ایرپادز مکس را با پورت USB-C رونمایی کرد

اپل مدل جدید ایرپادز مکس را با پورت USB-C، رنگ‌های متنوع‌تر، پشتیبانی از صدای فضایی شخصی‌سازی‌شده و قیمت ۵۴۰ دلار معرفی کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، اپل در رویداد It’s Glowtime خود، نسل جدید هدفون‌های پرچم‌دار خود، ایرپادز مکس را رونمایی کرد. این نسخه‌ی جدید با طراحی مشابه نسل قبلی عرضه می‌شود؛ اما به‌جای پورت لایتنینگ، از پورت USB-C بهره می‌برد. علاوه‌براین، AirPods Max جدید در پنج رنگ جدید نیز در‌دسترس خواهد بود.

این هدفون پرچم‌دار با iOS 18، صدای فضایی شخصی‌سازی‌شده را برای تجربه‌ای غنی‌تر در‌اختیار کاربران قرار می‌دهد. AirPods Max با قیمت ۵۴۹ دلار همچنان یکی از گزینه‌های گران‌قیمت‌ بازار محسوب می‌شود و از امروز می‌توان آن را پیش‌سفارش کرد.

اپل نسل جدید ایرپادز مکس را با پورت USB-C رونمایی کرد

تک‌کرانچ می‌نویسد که تغییرات اپل در AirPods Max بیشتر از‌نظر ظاهری بوده و شامل هیچ‌گونه ارتقای هوش مصنوعی یا ویژگی‌های حذف نویز جدیدی نمی‌شود که در سایر محصولات ایرپادز اعلام شده بود.

از زمان عرضه‌ی AirPods Max در چهار سال پیش، برخی از تغییرات مهم مورد‌انتظار کاربران بوده است. AirPods Max سنگین‌تر از هدفون‌های معمولی هستند و همراه با کیس عرضه می‌شوند. متأسفانه در رویداد اخیر تغییری در این بخش‌ها دیده نشده است. باوجوداین‌، AirPods Max همچنان تجربه‌ای لوکس و با‌کیفیت را در‌زمینه‌ی گوش‌دادن با حذف نویز قوی ارائه می‌دهد.

نوشته اپل نسل جدید ایرپادز مکس را با پورت USB-C رونمایی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow