اپلیکیشن آب‌وهوا اختصاصی گوگل برای گوشی‌های پیکسل معرفی شد

اپلیکیشن آب‌وهوا جدید گوگل با طراحی زیبا و استفاده از هوش مصنوعی، اطلاعات هواشناسی دقیق و کاربردی را در‌اختیار کاربران گوشی‌های پیکسل قرار می‌دهد. به‌گزارش تک‌ناک، طراحی مجدد اپلیکیشن آب‌وهوا گوگل که سال گذشته همراه با تبلت و گوشی تاشو پیکسل معرفی شد، از همان ابتدا با استقبال کاربران مواجه شد. حالا دستگاه‌های اختصاصی گوگل،... نوشته اپلیکیشن آب‌وهوا اختصاصی گوگل برای گوشی‌های پیکسل معرفی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۴ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  2
اپلیکیشن آب‌وهوا اختصاصی گوگل برای گوشی‌های پیکسل معرفی شد

اپلیکیشن آب‌وهوا جدید گوگل با طراحی زیبا و استفاده از هوش مصنوعی، اطلاعات هواشناسی دقیق و کاربردی را در‌اختیار کاربران گوشی‌های پیکسل قرار می‌دهد.

به‌گزارش تک‌ناک، طراحی مجدد اپلیکیشن آب‌وهوا گوگل که سال گذشته همراه با تبلت و گوشی تاشو پیکسل معرفی شد، از همان ابتدا با استقبال کاربران مواجه شد. حالا دستگاه‌های اختصاصی گوگل، از‌جمله سری پیکسل ۹، به اپلیکیشن آب‌وهوای بومی مجهز خواهند شد.

اپلیکیشن آب‌وهوا در گوشی‌های پیکسل با نمایش برجسته‌ی دمای فعلی مکان، وضعیت آب‌و‌هوا، و دمای احساس‌شده در بالای صفحه و نیز مقادیر حداقل و حداثر دما در زیر آن آغاز می‌شود. گوگل برای پس‌زمینه‌ها، از نقاط دیدنی نمادین مانند Golden Gate Bridge در سان‌فرانسیسکو و مجسمه‌ی آزادی نیویورک استفاده کرده است. اپلیکیشن Weather با طراحی زیبا و استفاده از هوش مصنوعی، اطلاعات هواشناسی دقیق و کاربردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد اپلیکیشن Weather با طراحی زیبا و استفاده از هوش مصنوعی، اطلاعات هواشناسی دقیق و کاربردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد

از فناوری جمنای نانو برای ارائه «گزارش هواشناسی مبتنی‌بر هوش مصنوعی» (AI Weather Report) استفاده شده است. این گزارش‌ها به‌صورت توصیفی ارائه می‌شوند؛ مانند «روز سرد و بارانی، چتر فراموش نشود!» و «دمای مطبوع صبحگاهی با شاخص بالای اشعه‌ی فرابنفش». این گزارش‌ها در طول روز در‌دسترس خواهند بود.

بخش بعدی شامل نمایش متوالی پیش‌بینی ساعتی و سپس پیش‌بینی ده‌روزه در قالب کارت‌ها است. همچنین، قابلیت جدید نمایش نقشه‌ی بارش برای چند ساعت آینده به‌عنوان افزونه‌ای مهم ارائه شده است.

اپلیکیشن Weather با طراحی زیبا و استفاده از هوش مصنوعی، اطلاعات هواشناسی دقیق و کاربردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد

9to5google می‌نویسد که مجموعه‌ای از عناصر گرافیکی مبتنی‌بر Material You برای نمایش اطلاعات مربوط به بارش، باد، طلوع و غروب خورشید، شاخص UV، کیفیت هوا، دید، رطوبت و فشار در این اپلیکیشن ارائه می‌شود. این کارت‌های اطلاعاتی به‌همراه پیش‌بینی ده‌روزه قابل‌تنظیم هستند. در مدل پیکسل ۹ پرو فولد، رابط کاربری دوستونی ارائه شده است.

صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن آب‌وهوا، مکان فعلی کاربر را همراه با فهرستی از مکان‌های ذخیره‌شده که در‌صورت استفاده از چندین دستگاه با حساب گوگل همگام‌سازی می‌شوند، نمایش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به اطلاع‌رسانی پیش‌بینی هوا به‌صورت شبانه برای ارائه‌ی خلاصه‌ای از وضعیت آب‌و‌هوای روز بعد و هشدارهای بارندگی اشاره کرد.

نوشته اپلیکیشن آب‌وهوا اختصاصی گوگل برای گوشی‌های پیکسل معرفی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow