اپلیکیشن شازم اکنون از قابلیت Music Haptics در iOS 18 پشتیبانی می‌کند

با به‌روزرسانی به iOS 18 و قابلیت Music Haptics، کاربران شازم می‌توانند هنگام گوش‌دادن به موسیقی، لرزش‌هایی را در دستگاه خود احساس کنند که با ریتم آهنگ هماهنگ است. به‌گزارش تک‌ناک، iOS 18 با ویژگی جدید Music Haptics، دنیای موسیقی را برای کاربران ملموس‌تر کرده است. این قابلیت با ایجاد لرزش‌های دقیق و هماهنگ با […] نوشته اپلیکیشن شازم اکنون از قابلیت Music Haptics در iOS 18 پشتیبانی می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۳ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  4
اپلیکیشن شازم اکنون از قابلیت Music Haptics در iOS 18 پشتیبانی می‌کند

با به‌روزرسانی به iOS 18 و قابلیت Music Haptics، کاربران شازم می‌توانند هنگام گوش‌دادن به موسیقی، لرزش‌هایی را در دستگاه خود احساس کنند که با ریتم آهنگ هماهنگ است.

به‌گزارش تک‌ناک، iOS 18 با ویژگی جدید Music Haptics، دنیای موسیقی را برای کاربران ملموس‌تر کرده است. این قابلیت با ایجاد لرزش‌های دقیق و هماهنگ با ریتم آهنگ، تجربه‌ی حسی بی‌نظیری را برای افراد کم‌شنوا و ناشنوا فراهم می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد موسیقی را متفاوت‌تر درک کنند.

نئووین می‌نویسد که کاربران می‌توانند این ویژگی را با رفتن به تنظیمات و سپس بخش دسترسی‌پذیری «Accessibility» و Music Haptics فعال کنند. شایان ذکر است که قابلیت Music Haptics در سری آیفون ۱۲ و مدل‌های جدیدتر، به‌استثنای آیفون SE نسل سوم، در اپل موزیک و سایر اپلیکیشن‌های موسیقی محبوب همگام‌سازی می‌شود.

با به‌روزرسانی به iOS 18، کاربران شازم می‌توانند هنگام گوش دادن به موسیقی، لرزش‌هایی را در دستگاه خود احساس کنند که با ریتم آهنگ هماهنگ است.

هنگام فعال‌سازی این ویژگی، موتور Taptic آیفون با تحلیل سیگنال صوتی، الگوهای لرزشی مشابه با ریتم و شدت موسیقی را تولید می‌کند. این قابلیت با دقت زیادی با اپل موزیک و اپل موزیک کلاسیک و شازم همگام‌سازی می‌شود و تجربه‌ای چندحسی از موسیقی را برای کاربر فراهم می‌آورد. برای استفاده از این قابلیت، دستگاه باید به اینترنت متصل باشد.

اپل با خرید شازم در سال ۲۰۱۸، گام مهمی در جهت تقویت اکوسیستم موسیقی خود برداشت. ادغام عمیق شازم با اپل موزیک، امکان همگام‌سازی مستقیم کتابخانه‌های موسیقی و بهره‌مندی از قابلیت‌های جذاب مانند Music Haptics را فراهم کرده است. این ویژگی که با ایجاد لرزش‌های ظریف در دستگاه تجربه‌ی شنیداری را غنی‌تر می‌کند، درحال‌حاضر فقط برای آهنگ‌های موجود در اپل موزیک دردسترس است و برای آهنگ‌های اسپاتیفای کاربردی نیست.

قابلیت Music Haptics در جدیدترین نسخه‌ی اپلیکیشن شازم دردسترس است و برای کار با آن روی گوشی شما باید iOS 18 نصب باشد.

نوشته اپلیکیشن شازم اکنون از قابلیت Music Haptics در iOS 18 پشتیبانی می‌کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow