اچ‌پی لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر OmniBook Ultra Flip 14 را معرفی کرد

اچ‌پی لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر جدیدی به نام OmniBook Ultra Flip 14 معرفی کرده است که از پردازنده‌ی قدرتمند Core Ultra اینتل بهره می‌برد و ۱,۴۹۹ دلار قیمت دارد. به‌گزارش تک‌ناک، اچ‌پی لپ‌تاپ قدرتمند OmniBook Ultra Flip 14 را معرفی کرده است که با بهره‌گیری از نسل جدید پردازنده‌های اینتل، عملکردی قدرتمندی ارائه می‌دهد و انرژی کمی... نوشته اچ‌پی لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر OmniBook Ultra Flip 14 را معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۴ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  1
اچ‌پی لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر OmniBook Ultra Flip 14 را معرفی کرد

اچ‌پی لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر جدیدی به نام OmniBook Ultra Flip 14 معرفی کرده است که از پردازنده‌ی قدرتمند Core Ultra اینتل بهره می‌برد و ۱,۴۹۹ دلار قیمت دارد.

به‌گزارش تک‌ناک، اچ‌پی لپ‌تاپ قدرتمند OmniBook Ultra Flip 14 را معرفی کرده است که با بهره‌گیری از نسل جدید پردازنده‌های اینتل، عملکردی قدرتمندی ارائه می‌دهد و انرژی کمی مصرف می‌کند.

Wccftech می‌نویسد که اومنی‌بوک اولترا فلیپ ۱۴ با تنوعی از پردازنده‌های Core Ultra اینتل عرضه می‌شود. این تنوع شامل مدل‌های قدرتمندی مانند Core Ultra 9 288V و Core Ultra 7 258V و Core Ultra 7 256V و نیز مدل‌های میان‌رده مانند Core Ultra 5 226V می‌شود. لپتاپ OmniBook Ultra Flip 14 Hp لپتاپ OmniBook Ultra Flip 14 Hp

OmniBook Ultra Flip 14 لپ‌تاپ هیبریدی ۲ در ۱ قدرتمند و سبکی است که با طراحی زیبا و امکان تبدیل به تبلت، برای خلاقان و افرادی ایدئال است که به‌دنبال ابزارهای پرتابل و کارآمد هستند. این لپ‌تاپ به قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی مجهز است و با پشتیبانی از قلم و جوهر دیجیتال، تجربه‌ی کاربری حرفه‌ای را برای شما فراهم می‌کند.

لپ‌تاپ اومنی‌بوک اولترا فلیپ ۱۴ با حافظه‌ی رم پرسرعت از نوع LPDDR5x، نمایشگر اولد با رزولوشن 3K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، فضای ذخیره‌سازی پرسرعت از نوع PCIe Gen 4 و جدیدترین فناوری‌های ارتباطی از‌جمله وای‌فای ۷ و دو پورت تاندربولت ۴، تجربه‌ی کاربری قدرتمند و روانی را به‌ارمغان می‌آورد. این لپ‌تاپ با گواهی Copilot+ PC مایکروسافت و طراحی زیبا، انتخابی مناسب برای کاربران حرفه‌ای و افرادی است که به‌دنبال بهترین عملکرد و کیفیت تصویر هستند.

مشخصات OmniBook Ultra Flip 14

یکی از ویژگی‌های اصلی پردازنده‌ی لونار لیک اینتل، مصرف انرژی بسیار کم آن است. با‌توجه‌به باتری ۶۴ وات‌ساعتی لپ‌تاپ OmniBook Ultra Flip 14، می‌توان انتظار عمر باتری بسیار طولانی را داشت؛ حتی بیش از ۲۰ ساعت در کاربردهای عادی. ناگفته نماند اچ‌پی هنوز ارقام رسمی شارژدهی لپ‌تاپ جدیدش را منتشر نکرده است؛ ازاین‌رو، باید منتظر نتایج دقیق‌تر آزمایش‌ها باشیم. انتظار می‌رود اومنی‌بوک اولترا فلیپ ۱۴ اواخر شهریورماه با قیمت پایه‌ی ۱۴۹۹/۹۹ دلار روانه‌ی بازار شود.

نوشته اچ‌پی لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر OmniBook Ultra Flip 14 را معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow