این سه ویژگی جدید به iOS 18 اپل می آیند

سیستم‌عامل iOS 18 اپل که در رویداد اخیر این شرکت رونمایی شد، تغییرات قابل توجهی را در زمینه شخصی‌سازی، پیام‌رسانی و یکپارچگی با سایر دستگاه‌های اپل به همراه دارد. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، یکی از ویژگی‌های برجسته iOS 18 اپل، امکان شخصی‌سازی بیشتر صفحه اصلی است. کاربران اکنون می‌توانند آیکون‌ها و ویجت‌ها را به […] نوشته این سه ویژگی جدید به iOS 18 اپل می آیند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۴ شهریور , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
این سه ویژگی جدید به iOS 18 اپل می آیند

سیستم‌عامل iOS 18 اپل که در رویداد اخیر این شرکت رونمایی شد، تغییرات قابل توجهی را در زمینه شخصی‌سازی، پیام‌رسانی و یکپارچگی با سایر دستگاه‌های اپل به همراه دارد.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، یکی از ویژگی‌های برجسته iOS 18 اپل، امکان شخصی‌سازی بیشتر صفحه اصلی است. کاربران اکنون می‌توانند آیکون‌ها و ویجت‌ها را به دلخواه در صفحه اصلی جابه‌جا کنند و طرح‌بندی دلخواه خود را ایجاد نمایند.

همچنین امکان تغییر اندازه آیکون‌ها و تنظیم رنگ پس‌زمینه صفحه اصلی نیز برای کاربران فراهم شده است.

ویژگی‌های جدید iOS 18 اپل معرفی شد

شرکت اپل در پیام‌رسانی نیز بهبودهای چشمگیری ایجاد کرده است.

با iOS 18، کاربران می‌توانند از افکت‌های متنی متنوع برای شخصی‌سازی پیام‌های خود استفاده کنند و پیام‌ها را برای ارسال در زمان دلخواه برنامه‌ریزی نمایند.

علاوه بر این، پشتیبانی از RCS باعث بهبود کیفیت پیام‌رسانی بین دستگاه‌های آیفون و اندروید شده است و امکاناتی مانند رسید خواندن، نشانگر تایپ و چت‌های گروهی با کیفیت بالاتر را فراهم می‌کند.

ویژگی‌های جدید iOS 18 اپل رونمایی شد

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب iOS 18، امکان کنترل آیفون از طریق مک است.

با استفاده از ویژگی iPhone Mirroring، کاربران می‌توانند صفحه نمایش آیفون خود را روی مک نمایش دهند و به طور کامل آن را کنترل کنند.

همچنین اعلان‌های آیفون می‌توانند به طور خودکار روی مک نمایش داده شوند.

شرکت اپل اعلام کرده است که iOS 18 به همراه سایر سیستم‌عامل‌های خود مانند: iPadOS 18، watchOS 11، tvOS 18، macOS Sequoia، visionOS و HomePod Software 18 در تاریخ 16 سپتامبر منتشر خواهد شد.

در مجموع، iOS 18 تغییرات قابل توجهی را در تجربه کاربری آیفون ایجاد کرده و انتظار می‌رود با استقبال کاربران روبه‌رو شود.

نوشته این سه ویژگی جدید به iOS 18 اپل می آیند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow