این شبه لپ تاپ به سادگی به موبایل تبدیل می شود!

دستگاه قابل حمل Elecrow CrowPi Note معرفی شد.این دستگاه به عنوان یک شبه لپ‌تاپ عمل می‌کند و یک Raspberry Pi را در خود جای داده است. به گزارش تک‌ناک، این دستگاه به خصوص برای کاربرانی که به برنامه‌نویسی، پروژه‌های الکترونیکی و وظایف آموزشی مرتبط با کامپیوتر علاقه‌مند هستند، مناسب است. شرکت Elecrow پروژه جالبی را... نوشته این شبه لپ تاپ به سادگی به موبایل تبدیل می شود! اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۸ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  1
این شبه لپ تاپ به سادگی به موبایل تبدیل می شود!

دستگاه قابل حمل Elecrow CrowPi Note معرفی شد.این دستگاه به عنوان یک شبه لپ‌تاپ عمل می‌کند و یک Raspberry Pi را در خود جای داده است.

به گزارش تک‌ناک، این دستگاه به خصوص برای کاربرانی که به برنامه‌نویسی، پروژه‌های الکترونیکی و وظایف آموزشی مرتبط با کامپیوتر علاقه‌مند هستند، مناسب است.

شرکت Elecrow پروژه جالبی را در Kickstarter راه‌اندازی کرده است که ظاهری شبیه یک لپ‌تاپ 14 اینچی دارد، اما در واقع لپ‌تاپ‌ نیست. این دستگاه یک نوت‌بوک دیجیتال را برای گوشی‌های همراه، رایانه‌های تک برد و کنسول‌های بازی دستی به ارمغان می‌آورد.

بدیهی است که کامپیوترهای تک بردی مانند Raspberry Pi به اندازه کامپیوترهای رومیزی یا لپ‌تاپ‌های کامل قدرتمند نیستند، اما می‌توانند برای کدنویسی یا ایجاد اسناد، ارسال ایمیل، مرور وب یا تماشای ویدیوهای آنلاین عالی باشند. اما با وجود اینکه خود برد قابل حمل است، باید مانیتور، صفحه کلید و ماوس را با کابل به یکدیگر وصل کنید.

معرفی دستگاه لپ‌تاپ مانندElecrow CrowPi Note

CrowView Note به Pi شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به جابه‌جایی لوازم جانبی، به موبایل تبدیل شود.

مانیتور این دستگاه IPS با 14 اینچ p1080 می‌باشد، که به یک صفحه کلید و تاچ‌پد ساده متصل شده است. یک باتری 5000 میلی‌‌آمپر ساعتی در داخل بدنه دستگاه وجود دارد تا نوت و برد کامپیوتر را تغذیه کند، اگرچه برای ارتباط با دستگاه Elecrow باید یک آداپتور/برد بریج برای خود تهیه کنید. سپس Pi می‌تواند بوت شده و Note به عنوان یک Pi قابل حمل، استفاده شود.

کیت توسعه‌دهنده Nano Jetson NVIDIA این دستگاه با Orange Pi، Beaglebone، Banana Pi و دسته‌ای از رایانه‌های تک برد دیگر نیز سازگار است.

دستگاه قابل حمل Elecrow CrowPi Note معرفی شد

اگر با یک گوشی هوشمند با حالت دسکتاپ مانند: Galaxy S24 Ultra با Samsung DEX کار می‌کنید، می‌‌توانید از طریق USB-C به این دستگاه وصل شوید و کارهای خود را با صفحه نمایش بزرگ‌تری انجام دهید تا با آن بازی و از صفحه کلید و تاچ‌پد استفاده کنید.

همچنین این دستگاه با پلتفرم‌های متعددی از جمله Windows، MacOS، Android و Linux سازگار است.

گیمرها می‌توانند از این دستگاه برای وصل کردن PS4/5، Xbox، Switch یا کنسول‌های دستی استفاده کنند و از صفحه نمایش 300 نیت لذت ببرند.

دستگاه Elecrow CrowPi Note عرضه می شود

در اصل، CrowView Note شبیه به دومین صفحه نمایش Elecrow است، اما  صفحه کلید و باتری خاص خود را دارد.

قیمت این دستگاه از 130 دلار شروع می‌شود و عرضه آن از ماه نوامبر (11 آبان تا 10 آذر) آغاز خواهد شد.

 

نوشته این شبه لپ تاپ به سادگی به موبایل تبدیل می شود! اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow