این لپ تاپ لنوو همزمان اندروید و ویندوز ۱۱ را اجرا می کند

شرکت لنوو لپ‌تاپ ThinkBook Gen 5 Hybrid را با اجرای همزمان سیستم‌عامل اندروید و ویندوز ۱۱ معرفی کرد. به گزارش تک‌ناک، شرکت لنوو لپ‌‌تاپی تولید کرده است که دو سیستم عامل متفاوت اندروید و ویندوز، به طور همزمان روی آن قابل استفاده هستند. شما می‌توانید از صفحه نمایش لپ‌‌تاپ برای استفاده از اندروید (مانند یک... نوشته این لپ تاپ لنوو همزمان اندروید و ویندوز ۱۱ را اجرا می کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  1
این لپ تاپ لنوو همزمان اندروید و ویندوز ۱۱ را اجرا می کند

شرکت لنوو لپ‌تاپ ThinkBook Gen 5 Hybrid را با اجرای همزمان سیستم‌عامل اندروید و ویندوز ۱۱ معرفی کرد.

به گزارش تک‌ناک، شرکت لنوو لپ‌‌تاپی تولید کرده است که دو سیستم عامل متفاوت اندروید و ویندوز، به طور همزمان روی آن قابل استفاده هستند. شما می‌توانید از صفحه نمایش لپ‌‌تاپ برای استفاده از اندروید (مانند یک تبلت) و با کیبورد آن برای کار با ویندوز استفاده کنید.

تبلت‌های دو سیستم‌عاملی چندین سال پیش منقرض شدند. برخی تولیدکنندگان تبلت‌هایی ارائه کردند که هم ویندوز ۱۰ و هم اندروید را در یک سخت‌افزار مشترک اجرا می‌‌کردند، که آن تبلت‌ها در هر دو سیستم‌عامل افتضاح بودند. با وجود این، سال ۲۰۲۴ است و لنوو می‌خواهد این ایده را با رویکردی کمی متفاوت احیا کند.

نئووین می‌نویسد که شرکت لنوو اکنون لپ‌تاپ ThinkBook Gen 5 Hybrid را در چین (از طریق VideoCardz) عرضه کرده است، یک ترکیب لپ‌‌تاپ-تبلت که سعی می‌کند دو سیستم‌عامل را در یک دستگاه بدون افت عملکرد ارائه دهد. این دستگاه دارای سخت‌افزار و نرم‌افزار اندروید در نمایشگر و سخت‌افزار و نرم‌افزار ویندوز در پایه است.

این لپ تاپ لنوو همزمان اندروید و ویندوز ۱۱ را اجرا می کند

پایه لپ‌تاپ دارای پردازنده Intel Core Ultra 7 155H و 32 گیگابایت رم، ۱ ترابایت حافظه و باتری ۷۵ وات ساعتی است. صفحه‌نمایش و سیستم عامل اندروید آن توسط پردازنده اسنپدراگون 8+ نسل ۱، با ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه و باتری ۳۸ وات ساعتی تغذیه می‌شود. خود صفحه‌نمایش لمسی OLED ۱۴ اینچی 2.8K با پشتیبانی از قلم است.

لپ تاپ ThinkBook لنوو با دو سیستم‌عامل

شما می‌توانید از بخش اندروید کامپیوتر، جدا از پایه کیبورد، متصل به آن یا کنار هم با ویندوز ۱۱ استفاده کنید. هر دو سیستم‌عامل می‌توانند به یک منبع ذخیره‌سازی مشترک دسترسی داشته باشند و از دوربین‌های جلو و عقب استفاده کنند. علاوه بر این، می‌توانید پایه را به یک نمایشگر جداگانه متصل کنید و دو دستگاه مستقل داشته باشید. شرکت لنوو لپ‌‌تاپی تولید کرده است که دو سیستم عامل متفاوت اندروید و ویندوز، به طور همزمان روی آن قابل استفاده هستند. ThinkBook Gen 5 Hybrid لپتاپ هیبریدی لنوو ThinkBook Gen 5 Hybrid لپتاپی که ویندوز و اندروید را اجرا میکند

البته، نه ویندوز و نه اندروید برای چنین دستگاه‌های عجیبی ساخته نشده‌اند، بنابراین می‌توانید حدس بزنید که پیاده‌سازی آن چندین مشکل خواهد داشت. با وجود این، دستگاه بسیار جالبی است و امکان دارد طرفداران اختصاصی خود را پیدا کند. افتخار داشتن این لپ‌تاپ عجیب ارزان نیست. لپ تاپ Lenovo ThinkBook Gen 5 Hybrid در چین حدود ۲۲۰۰ دلار قیمت دارد، بنابراین خریداران باید دو بار فکر کنند که آیا به کامپیوتری نیاز دارند که بتواند به عنوان یک تبلت اندرویدی نیز با آن کار کنند.

وب‌سایت لنوو ادعا می‌کند که نسخه آمریکایی ThinkBook Gen 5 Hybrid به زودی عرضه خواهد شد.

 

نوشته این لپ تاپ لنوو همزمان اندروید و ویندوز ۱۱ را اجرا می کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow