این موتورسیکلت جدید هوندا شما را از سطح جاده جدا می کند!

هوندا نسخه محدود موتورسیکلت CBR1000RR-R Fireblade SP Carbon Edition را معرفی کرده است که فقط به تعداد ۳۰۰ دستگاه عرضه خواهد شد. به گزارش تک‌ناک، این موتورسیکلت دارای بدنه‌ای از فیبر کربن است و به لطف وزن کمتر و اجزای مسابقه‌ای الهام گرفته از MotoGP، عملکردی بهبودیافته، ۲۱۴ اسب بخار قدرت و ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند […] نوشته این موتورسیکلت جدید هوندا شما را از سطح جاده جدا می کند! اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۸ مهر , ۱۴۰۳ - 14:00
 0  2
این موتورسیکلت جدید هوندا شما را از سطح جاده جدا می کند!

هوندا نسخه محدود موتورسیکلت CBR1000RR-R Fireblade SP Carbon Edition را معرفی کرده است که فقط به تعداد ۳۰۰ دستگاه عرضه خواهد شد.

به گزارش تک‌ناک، این موتورسیکلت دارای بدنه‌ای از فیبر کربن است و به لطف وزن کمتر و اجزای مسابقه‌ای الهام گرفته از MotoGP، عملکردی بهبودیافته، ۲۱۴ اسب بخار قدرت و ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند سیستم کنترل گشتاور (HSTC) دارد.

این موتورسیکلت هوندا در واقع نسخه‌ای محدود از موتورسیکلت CBR1000RR-R Fireblade SP می‌باشد که تولید آن به ۳۰۰ دستگاه در سراسر جهان محدود شده است. این موتورسیکلت پیشرفته در قالب یک نسخه مشکی طراحی شده است.

موتورسیکلت CBR1000RR-R Fireblade SP Carbon Edition به سرعت نزدیک به ۳۶۲ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و شما را برای لحظاتی از سطح جاده جدا می‌کند. هوندا با این محصول جدید، خبر بزرگی را اعلام کرده است.

نسخه Fireblade SP Carbon Edition یک نسخه پیشرفته‌تر از مدل ۲۰۲۴ است که اوایل امسال رونمایی شد. این مدل از تلاش‌های هوندا در مسابقات تأثیر گرفته و از تکنولوژی‌های موتورسیکلت مسابقه‌ای Honda RC213V MotoGP برخوردار است.

هوندا یک نسخه جدید و محدود موتورسیکلت خود را معرفی کرد

این موتورسیکلت برای افرادی که به فیبر کربن علاقه‌مند هستند، ایدئال است، چرا که بدنه آن به‌ طور کامل از فیبر کربن ساخته شده است، از جمله قطعاتی مانند: محافظ موتور، کاور هواکش، گلگیرها و پوشش کامل بدنه که از فیبر کربن 3K/12K ساخته شده‌ است. حتی باله‌های آیرودینامیکی هم از فیبر کربن هستند.

بدنه این موتورسیکلت با لایه‌ای از لاک مات مقاوم در برابر UV پوشانده شده است تا دوام بیشتری داشته باشد و ظاهری ساده و خنثی به آن بدهد. به دلیل استفاده از مواد سبک، این نسخه از CBR1000RR-R Fireblade SP حدود ۱ کیلوگرم سبک‌تر از مدل قبلی خود است، که عملکرد آن را بهبود می‌بخشد.

از یک نسخه جدید و محدود موتورسیکلت هوندا رونمایی شد

این نسخه تمام فیبر کربن دارای قطعات عالی مانند: سیستم تعلیق، ترمزها، موتور و شاسی است. این موتورسیکلت دارای یک موتور ۹۹۹ سی‌سی چهار سیلندر خطی آب‌خنک می‌باشد که ۲۱۴ اسب بخار قدرت در ۱۴,۰۰۰ دور در دقیقه و ۱۱۳ نیوتن‌متر گشتاور در ۱۲,۰۰۰ دور در دقیقه تولید می‌کند، به این معنی که قدرت کافی برای بلند کردن چرخ جلو از زمین را دارد.

باقی مشخصات این موتورسیکلت که از قبل هم چشمگیر بوده‌اند، بدون تغییر باقی مانده است.

این موتورسیکلت همان اگزوز تیتانیومی را دارد که با همکاری شرکت Akrapovič توسعه داده شده است، همچنین دارای پیستون‌های آلومینیومی فورج‌شده، یک بازوی چرخشی بلندتر برای بهبود کشش در پیست، سیستم کنترل گشتاور قابل تنظیم هوندا (HSTC) و یک صفحه‌نمایش TFT تمام‌رنگی و ویژگی‌های خاص دیگری می‌باشد.

یک نسخه جدید و محدود موتورسیکلت هوندا معرفی شد

از ۳۰۰ دستگاهی که در سراسر جهان موجود هستند، ۴۵ دستگاه برای بریتانیا و ۷۰ دستگاه برای فرانسه در نظر گرفته شده‌اند. اطلاعاتی درباره سایر دستگاه‌ها هنوز به‌ طور رسمی اعلام نشده است، بنابراین حتی مطمئن نیستیم که این موتورسیکلت به آمریکا هم عرضه شود.

با توجه به انحصاری بودن آن، موتورسیکلت CBR1000RR-R Fireblade SP Carbon Edition می‌تواند به‌ عنوان یک قطعه کلکسیونی باارزش در نظر گرفته شود.

در بریتانیا، هوندا مدل استاندارد CBR1000RR-R Fireblade SP را با قیمت ۲۳,۴۹۹ پوند (حدود ۳۰,۵۶۲ دلار آمریکا) عرضه می‌کند. از سوی دیگر، نسخه جدید تمام کربن با قیمت ۲۶,۷۴۹ پوند (۳۴,۷۸۹ دلار) به فروش می‌رسد که افزایش قیمت قابل توجه اما قابل انتظاری است.

رونمایی از یک نسخه جدید و محدود موتورسیکلت هوندا

نوشته این موتورسیکلت جدید هوندا شما را از سطح جاده جدا می کند! اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow