اینستاگرام “اسنپ مپ” بومی خود را راه‌اندازی می کند

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد متن و ویدیوهای خود را روی نقشه‌ای که مربوط به محل ثبت آنها می‌باشد، به اشتراک بگذارند. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، این ویژگی اگرچه شباهت زیادی به Snap maps (که در سال 2017 راه‌اندازی شد) دارد، اما با توجه به سیاست‌های اینستاگرام،... نوشته اینستاگرام “اسنپ مپ” بومی خود را راه‌اندازی می کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۰ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  2
اینستاگرام “اسنپ مپ” بومی خود را راه‌اندازی می کند

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد متن و ویدیوهای خود را روی نقشه‌ای که مربوط به محل ثبت آنها می‌باشد، به اشتراک بگذارند.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، این ویژگی اگرچه شباهت زیادی به Snap maps (که در سال 2017 راه‌اندازی شد) دارد، اما با توجه به سیاست‌های اینستاگرام، از محدودیت‌هایی در زمان به اشتراک‌گذاری همراه خواهد بود.

به گفته سخنگوی متا، کابران تنها می‌توانند یک گروه خاصی از مخاطبان مثل دوستان نزدیک یا فالوورهای خود را انتخاب کنند و موقعیت خود را با آنها به اشتراک بگذارند. در حالی که این ویژگی در snap maps به صورت عمومی است.

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدید خود مانند snap maps است

کریستین پای، در گفت‌وگو با the verge، بیان کرد که قابلیت جدید هنوز در مرحله آزمایش قرار دارد و در چند مارکت محدود عرضه شده است. این ابزار اختیاری خواهد بود و شامل نظارت‌هایی در راستای به اشتراک گذاشتن مکان می‌باشد.

پای هدف این کار را مثل همیشه حفظ ایمنی کاربران دانست، اما با وجود این صحبتی از زمان عرضه کامل، یا مدت زمان ماندگاری پست‌ها در هر بار انتشار نکرد.

قابلیت نقشه‌ها، نخستین بار در ماه فوریه با نام «نقشه دوستان» راه‌اندازی گردید و طی هفته اخیر برخی از عکس‌های مورد استفاده در آن به صورت عمومی نمایش داده شد. هر چند اینستاگرام هنوز جزئیاتی از مکان فعالیت آزمایشی آن منتشر نکرده است.

پیش‌تر نیز در سال 2012، اینستاگرام قابلیتی را فراهم کرده بود که کاربران می‌توانستند تصاویر خود را روی یک نقشه قرار دهند. اما این ویژگی خصوصی و حتی غیر قابل انتشار برای دوستان بود، همین موضوع باعث تعطیلی آن پس از چند سال شد، چرا که به عقیده شرکت کاربری پایینی داشت.

به صورت کلی اگر این طرح اجرایی شود، اینستاگرام بار دیگر توانایی منحصربه‌فرد خود را در زمینه قاپیدن ایده‌ها از رقبا به رخ خواهد کشید. که از جمله آنها می‌توان به بهره گرفتن از استوری‌های اسنپ‌چت، ریلزهای تیک‌تاک و threads از توییتر اشاره کرد.

اکنون با این طرح دوباره به اسنپ‌چت باز می‌گردد.

نوشته اینستاگرام “اسنپ مپ” بومی خود را راه‌اندازی می کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow