اینستاگرام به دنبال تعامل بیشتر بین سازندگان محتوا و دنبال کنندگان
اینستاگرام با افزودن ویژگیهای جدید به کانالهای پخش، تعامل بین سازندگان و دنبالکنندگان را به سطح بالاتری میبرد. این ویژگیها به سازندگان امکان میدهند ارتباط نزدیکتری با مخاطبان خود برقرار کرده و تعاملات پویاتری ایجاد کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، با استفاده از قابلیت های جدید سازندگان میتوانند امکان پاسخدهی به […] منبع خبر اینستاگرام به دنبال تعامل بیشتر بین سازندگان محتوا و دنبال کنندگان پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.
اینستاگرام با افزودن ویژگیهای جدید به کانالهای پخش، تعامل بین سازندگان و دنبالکنندگان را به سطح بالاتری میبرد. این ویژگیها به سازندگان امکان میدهند ارتباط نزدیکتری با مخاطبان خود برقرار کرده و تعاملات پویاتری ایجاد کنند.
به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، با استفاده از قابلیت های جدید سازندگان میتوانند امکان پاسخدهی به پیامها و نظرات را در گروههای محدود کانالهای پخش فعال کنند. این ویژگی به ایجاد گفتگو و تعامل بیشتر بین اعضای گروه کمک میکند. همچنین سازندگان میتوانند پرسشهایی مانند “امروز شام چه میخورید؟” را مطرح کرده و از مخاطبان بخواهند به آنها پاسخ دهند. این پرسشها به افزایش تعامل و ایجاد حس جامعه در کانال کمک میکند. اکنون اینستاگرام معیارهای جدیدی مانند تعداد کل تعاملات، اشتراکگذاری استوریها و رایگیری در نظرسنجیها را در اختیار سازندگان قرار میدهد تا به آنها در اندازهگیری عملکرد کانال و بهبود استراتژیهای خود کمک کند. علاوه بر آن این پلتفرم به سازندگان راهنماییهای شخصی و عملی ارائه میدهد تا به آنها در رشد کانال و مدیریت بهتر مخاطبان خود کمک کند.
این ویژگیها از امروز در سراسر جهان در دسترس هستند. آدام موسری، رئیس اینستاگرام، با فعال کردن این ویژگی در کانال شخصی خود، از آن استقبال کرده است. اما آیا این ویژگیها به پلتفرمهای دیگر متا نیز گسترش خواهند یافت؟ در حال حاضر این ویژگیها تنها برای اینستاگرام در دسترس هستند و متا هنوز درباره گسترش آنها به پلتفرمهای دیگری مانند فیسبوک مسنجر و واتساپ اعلامیهای منتشر نکرده است. با توجه به اینکه اینستاگرام اولین پلتفرمی بود که کانالهای پخش را معرفی کرد، احتمالاً به عنوان یک زمین آزمایش برای این ویژگیها عمل میکند. این تغییرات نشان میدهد که اینستاگرام به دنبال تقویت ارتباط بین سازندگان و مخاطبان خود است و به سازندگان ابزارهای بیشتری برای ایجاد جوامع آنلاین فعال و پویا ارائه میدهد.
منبع این خبر رسانه فناوری تکنا است. برای دیدن دیگر خبرها به تکنا مراجعه کنید.
منبع خبر اینستاگرام به دنبال تعامل بیشتر بین سازندگان محتوا و دنبال کنندگان پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.
واکنش شما چیست؟