اینستاگرام به زودی کتابخانه‌ اجتماعی شخصی شما می‌شود

به نظر می‌رسد اینستاگرام در حال توسعه‌ قابلیت جدیدی به نام «کتابخانه‌ اجتماعی» است تا کاربران به راحتی بتوانند به تمامی محتواهایی که در چت‌ها به اشتراک گذاشته‌اند، پست‌هایی که لایک کرده‌اند و کلکسیون‌های خود دسترسی داشته باشند. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، براساس تصاویر منتشرشده از الساندرو پالوزی، توسعه‌دهنده و افشاگر اخبار فناوری، این […] نوشته اینستاگرام به زودی کتابخانه‌ اجتماعی شخصی شما می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۶ مهر , ۱۴۰۳ - 12:00
 0  1
اینستاگرام به زودی کتابخانه‌ اجتماعی شخصی شما می‌شود

به نظر می‌رسد اینستاگرام در حال توسعه‌ قابلیت جدیدی به نام «کتابخانه‌ اجتماعی» است تا کاربران به راحتی بتوانند به تمامی محتواهایی که در چت‌ها به اشتراک گذاشته‌اند، پست‌هایی که لایک کرده‌اند و کلکسیون‌های خود دسترسی داشته باشند.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، براساس تصاویر منتشرشده از الساندرو پالوزی، توسعه‌دهنده و افشاگر اخبار فناوری، این کتابخانه‌ اجتماعی شامل پست‌ها، ریلزها و سایر محتواهای تصویری است که در چت‌ها رد و بدل شده‌اند. همچنین محتواهایی که کاربران لایک یا ذخیره کرده‌اند نیز در این بخش قابل دسترسی خواهد بود.

بر اساس این تصاویر، وجود یک آیکون ذره‌بین نشان می‌دهد که امکان جست‌وجو در این کتابخانه نیز وجود دارد. این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا به سرعت محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند.

اینستاگرام به زودی گزینه کتابخانه‌ اجتماعی را ارائه می کند

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه‌ عمومی این ویژگی اعلام نشده است، هرچند متا، شرکت مالک اینستاگرام، هنوز به درخواست‌ها برای اظهار نظر در این باره پاسخ نداده است.

گفتنی است پالوزی همچنین به تازگی کشف کرده است که اینستاگرام ممکن است به کاربران اجازه دهد تا نظرات خود در اینستاگرام را به عنوان پست در پلتفرم Threads به اشتراک بگذارند.

نوشته اینستاگرام به زودی کتابخانه‌ اجتماعی شخصی شما می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow