با افشای جزئیات بیشتری از طراحی دستگاه آیفون تاشو احتمالاً این گوشی در سال ۲۰۲۶ عرضه می‌شود

داده‌های جدیدی از طراحی و مشخصات آیفون تاشو منتشر شده که نشان می‌دهد قرار است این گوشی همانند سری گلکسی فلیپ سامسونگ به شکل بالا به پایین باز شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طی خبرهای گذشته اپل توسعه آیفون تاشو را ادامه می‌دهد و گزارش‌های کنونی نیز به عرضه این دستگاه […] منبع خبر با افشای جزئیات بیشتری از طراحی دستگاه آیفون تاشو احتمالاً این گوشی در سال ۲۰۲۶ عرضه می‌شود پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۰۵ مرداد , ۱۴۰۳ - 18:59
 0  1
با افشای جزئیات بیشتری از طراحی دستگاه آیفون تاشو احتمالاً این گوشی در سال ۲۰۲۶ عرضه می‌شود

داده‌های جدیدی از طراحی و مشخصات آیفون تاشو منتشر شده که نشان می‌دهد قرار است این گوشی همانند سری گلکسی فلیپ سامسونگ به شکل بالا به پایین باز شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طی خبرهای گذشته اپل توسعه آیفون تاشو را ادامه می‌دهد و گزارش‌های کنونی نیز به عرضه این دستگاه در سال ۲۰۲۶ اشاره دارد. طبق اطلاعات منتشر شده در نشریه اینفورمیشن آیفون تاشو اپل از مرحله مفهومی عبور کرده و اکنون در مسیر همکاری با تامین کنندگان برای توسعه اولین گوشی تاشو قرار دارد. طبق گزارش منتشر شده در این نشریه اپل اکنون روی توسعه گوشی تاشو و چین و چروک‌هایی که در هنگام باز شدن این گوشی روی صفحه ظاهر می‌شود کار می‌کند.

گزارش‌های رسانه‌های کره‌ای و منابع نزدیک به اپل به این موضوع اشاره داشته‌اند که غول فناوری قصد دارد تحقیق و توسعه روی گوشی‌های هوشمند تاشو را در سال ۲۰۲۴ به پایان رسانده و ساخت گوشی‌هایی را آغاز کند که قرار است از بالا به پایین باز شوند. این طراحی دقیقاً مشابه سری گلکسی فلیپ سامسونگ است. در این گزارش به این نکته اشاره شده که احتمالاً دستگاه در حالت باز ابعادی مشابه آیفون‌های فعلی خواهند داشت.

دیجی تایمز در این مورد می‌گوید اپل تلاش‌های زیادی داشته تا در سال‌های اخیر پتنت‌های مربوط به محصولات تاشو را گسترش دهد. همچنین قرارداد تامین پنل دستگاه این شرکت با سامسونگ دیسپلی در سال ۲۰۲۴ امضا شده است. با توجه به رویه دو ساله اپل در توسعه محصولات، به نظر می‌رسد آیفون تاشو در سال ۲۰۲۶ عرضه شود. پیش از این نیز خبرهایی در مورد تمرکز اپل برای عرضه مک بوک تاشو منتشر شده بود. احتمالا تولید انبوه این دستگاه نیز از سال 2027 آغاز خواهد شد.

منبع خبر با افشای جزئیات بیشتری از طراحی دستگاه آیفون تاشو احتمالاً این گوشی در سال ۲۰۲۶ عرضه می‌شود پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow