با تبلت جدید TCL خواندن از روی صفحات کاغذی را تجربه کنید

تبلت جدید TCL به نام NXTPAPER 14 با تجربه‌ای شبیه به خواندن از روی صفحات کاغذی معرفی شده است، که صفحه نمایش آن دارای سه حالت مختلف رنگ پیش‌فرض می‌باشد. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، این دستگاه مقرون‌به‌صرفه دارای یک صفحه نمایش بزرگ مات LCD با اندازه ۱۴.۳ اینچ و رزولوشن ۱۶۰۰ در ۲۴۰۰ پیکسل... نوشته با تبلت جدید TCL خواندن از روی صفحات کاغذی را تجربه کنید اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۷ شهریور , ۱۴۰۳ - 18:59
 0  4
با تبلت جدید TCL خواندن از روی صفحات کاغذی را تجربه کنید

تبلت جدید TCL به نام NXTPAPER 14 با تجربه‌ای شبیه به خواندن از روی صفحات کاغذی معرفی شده است، که صفحه نمایش آن دارای سه حالت مختلف رنگ پیش‌فرض می‌باشد.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، این دستگاه مقرون‌به‌صرفه دارای یک صفحه نمایش بزرگ مات LCD با اندازه ۱۴.۳ اینچ و رزولوشن ۱۶۰۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است.

صفحه نمایش این تبلت دارای سه حالت مختلف رنگ پیش‌فرض، با بهره‌گیری از فناوری NXTPAPER 3.0، تجربه‌ای شبیه به خواندن از روی کاغذ الکترونیکی را ارائه می‌دهد.

این نمایشگر با فیلتر کردن 61 درصدی نور آبی مضر صفحه، تصاویر واضح و رنگ‌های کامل را حفظ می‌کند.

یکی از قابلیت‌های جالب تبلت جدید TCL یک دکمه فیزیکی روی بدنه است، که می‌توانید از آن برای تغییر سریع بین حالت‌های عادی، کاغذ رنگی و کاغذ جوهر نمایشگر استفاده کنید، که از حالت کتابخوان‌ها تقلید می‌کند.

تجربه خواندن از روی صفحات کاغذی با تبلت جدید TCL

این تبلت توسط پردازنده Helio G99 و همراه با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه، پشتیبانی می‌شود و دارای دوربین جلوی دوگانه با رتبه‌بندی مقاومت در برابر گرد و غبار و آب IP54 است.

نبود درگاه کارت microSD از نقاط ضعف این تبلت به حساب می‌آید.

از جمله ویژگی‌های اضافی این تبلت می‌توان به چهار بلندگو، باز شدن قفل با تشخیص چهره، Wi-Fi 5، بلوتوث 5 و باتری ۱۰،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۳ وات اشاره کرد.

این تبلت با سیستم عامل اندروید ۱۴ کار می‌کند و از ویژگی‌هایی مانند: پنجره‌های شناور و عملکرد نمایشگر ثانویه پشتیبانی دارد.

خواندن از روی صفحات کاغذی با تبلت جدید TCL

تبلت NXTPAPER 14 با قیمت €399، به عنوان یک تبلت مقرون‌به‌صرفه در صف فروش قرار گرفته است.

همچنین لازم است بدانید که شرکت Honor نیز در نمایشگاه IFA، تبلت MagicPad 2 را به همراه گوشی تاشوی Magic V3 معرفی کرد.

این تبلت دارای طراحی باریک 5.8 میلی‌متری و یک صفحه نمایش OLED 3K به اندازه 12.3 اینچ و نرخ رفرش 144 هرتز است، که تا 1600 نیت روشنایی را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، از فناوری IMAX Enhanced، صدای DTS و فناوری Spatial Audio شرکت Honor برای یک تجربه صوتی بهبودیافته برای کاربر پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه با پردازنده Snapdragon 8s Gen 3، همراه با یک باتری 10050 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع 66 وات عرضه می‌شود.

 

نوشته با تبلت جدید TCL خواندن از روی صفحات کاغذی را تجربه کنید اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow