با فناوری Lossless Scaling نرخ فریم بازی را ۴ برابر کنید

به زودی می‌توانید با استفاده از Lossless Scaling نرخ فریم را در تمامی بازی‌های PC چهار برابر کنید. این فناوری به تازگی مورد توجه قرار گرفته است و ویدیوهای جدیدی که به صورت آنلاین منتشر شده‌اند، این پیشرفت‌ها را نشان می‌دهند. به نقل از سایت wccftech، کاربر یوتیوب با نام Vyathaen ویدیوی جدیدی منتشر کرده... نوشته با فناوری Lossless Scaling نرخ فریم بازی را ۴ برابر کنید اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  3
با فناوری Lossless Scaling نرخ فریم بازی را ۴ برابر کنید

به زودی می‌توانید با استفاده از Lossless Scaling نرخ فریم را در تمامی بازی‌های PC چهار برابر کنید. این فناوری به تازگی مورد توجه قرار گرفته است و ویدیوهای جدیدی که به صورت آنلاین منتشر شده‌اند، این پیشرفت‌ها را نشان می‌دهند.

به نقل از سایت wccftech، کاربر یوتیوب با نام Vyathaen ویدیوی جدیدی منتشر کرده است، که حالت 4x FPS را در ویژگی تولید فریم این ابزار به نمایش می‌گذارد.

برای افرادی که به دنبال تجربه بهتر این ویژگی هستند، می‌توانند به سرور رسمی Discord برای Lossless Scaling بپیوندند و ویدیوی Cyberpunk 2077 را که حالت 4x FPS را بهتر نشان می‌دهد، مشاهده کنند.

بر اساس گزارش‌های تست‌کنندگان بتا، تأخیر این حالت همانند حالت 2x FPS است، بنابراین اکثر بازی‌ها با نرخ فریم پایه‌ بالا باید به طور کامل قابل بازی باشند.

تولید نرخ فریم 4 برابری با استفاده از نرم‌افزار Lossless Scaling

از زمان عرضه، Lossless Scaling پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است. نسخه 2.1 که در ماه ژوئن منتشر شد، حالت 3x FPS را معرفی کرد که نرخ فریم را سه برابر می‌کند. همچنین بهینه‌سازی‌هایی برای افزایش سرعت حالت 2x FPS به همراه تغییراتی برای زمانی که نرخ فریم نهایی از نرخ تازه‌سازی مانیتور بیشتر می‌شود، به همراه داشت.

نرم‌افزار Lossless Scaling اکنون در Steam برای خرید در دسترس است و با هر GPU و هر بازی PC، شامل بازی‌های شبیه‌سازی شده، سازگار می‌باشد.

نوشته با فناوری Lossless Scaling نرخ فریم بازی را ۴ برابر کنید اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow