بازگشت بیت کوین به مدار صعودی؛ شاید انتهای سال ۲۰۲۴

تحلیلگران حوزه‌ی رمزارزها می‌گویند بعید است بیت کوین بتواند دست‌کم تا سه‌ماهه‌ی پایانی سال جاری میلادی به مدار صعودی بازگردد. به‌گزارش تک‌ناک، بیت کوین در ظاهر نشانه‌ای از ثبات را به‌نمایش گذاشته است؛ اما برای ورود به فاز صعودی هنوز راه درازی در پیش دارد. تحلیلگران بر این باورند که نوسان‌های فرسایشی بیت کوین همچنان... نوشته بازگشت بیت کوین به مدار صعودی؛ شاید انتهای سال ۲۰۲۴ اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۵ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  0
بازگشت بیت کوین به مدار صعودی؛ شاید انتهای سال ۲۰۲۴

تحلیلگران حوزه‌ی رمزارزها می‌گویند بعید است بیت کوین بتواند دست‌کم تا سه‌ماهه‌ی پایانی سال جاری میلادی به مدار صعودی بازگردد.

به‌گزارش تک‌ناک، بیت کوین در ظاهر نشانه‌ای از ثبات را به‌نمایش گذاشته است؛ اما برای ورود به فاز صعودی هنوز راه درازی در پیش دارد. تحلیلگران بر این باورند که نوسان‌های فرسایشی بیت کوین همچنان ادامه دارد و بعید به‌نظر می‌رسد پادشاه رمزارزها تا ماه‌های پایانی سال جاری میلادی از خواب تابستانی بیدار شود.

به‌نقل از دیکریپت، کیوسی‌پی کپیتال، شرکت تحلیلی مستقر در سنگاپور، در گزارشی نوشته است که بازار رمزارزها همچنان در فاز تثبیت باقی می‌ماند و دور از انتظار است که افت یا رشد چشمگیری را تجربه کند.

نمودار قیمت بیت کوین

بازیابی توان بیت کوین و بازپس‌گیری آستانه‌ی روانی ۶۰ هزار دلار نشان می‌دهد که این رمزارز توانسته است پس از سقوط آزاد هفته‌ی گذشته، باردیگر به ثبات برسد. دراین‌میان، رخدادهایی همچون شروع فرایند بازپرداخت مطالبات شاکیان صرافی مت گاکس هم نتوانست قیمت این رمزارز را دستخوش تغییر کند.

علاوه‌بر بیت کوین، اتریوم نیز حرکت مثبتی تجربه کرده است و صندوق‌های قابل‌معامله این رمزارز با جریان مثبت ورود سرمایه مواجه شده و توانسته‌اند ۲۴/۳ میلیون دلار سرمایه جذب کنند.

با کاهش تدریجی نرخ بهره‌ی فدرال رزرو از ماه سپتامبر، انتظار می‌رود بازار رمزارزها هم‌پا با دیگر بازارهای مالی تحرکات مثبتی را از خود به‌نمایش بگذارد.

نوشته بازگشت بیت کوین به مدار صعودی؛ شاید انتهای سال ۲۰۲۴ اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow