بازی Avowed پایان‌های متعددی خواهد داشت

کارگردان بازی Avowed، کری پاتل، در مراسم گیمزکام ۲۰۲۴ مصاحبه‌ای با IGN انجام داد و در آن درباره‌ی پایان‌های این بازی صحبت کرد. به‌گزارش تک‌ناک، بازی Avowed جدیدترین بازی از استودیو Obsidian Entertainment است. در کارنامه‌ی استودیو یادشده توسعه‌ی بازی‌هایی نظیر Pentiment و Grounded و Fallout: New Vegas دیده‌ می‌شود. این بازی نقش‌آفرینی اکشن در... نوشته بازی Avowed پایان‌های متعددی خواهد داشت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۳ شهریور , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
بازی Avowed پایان‌های متعددی خواهد داشت

کارگردان بازی Avowed، کری پاتل، در مراسم گیمزکام ۲۰۲۴ مصاحبه‌ای با IGN انجام داد و در آن درباره‌ی پایان‌های این بازی صحبت کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، بازی Avowed جدیدترین بازی از استودیو Obsidian Entertainment است. در کارنامه‌ی استودیو یادشده توسعه‌ی بازی‌هایی نظیر Pentiment و Grounded و Fallout: New Vegas دیده‌ می‌شود. این بازی نقش‌آفرینی اکشن در دنیای Pillars of Eternity اتفاق می‌افتد و بازیکنان را به کاوش در دنیای آشنای Eora می‌برد. این بازی را قرار است Xbox Game Studios در ۱۸ فوریه ۲۰۲۵ (۳۰ بهمن ۱۴۰۳) منتشر کند.

به‌نقل از Wccftech، در ابتدا قرار بود بازی مذکور امسال منتشر شود؛ اما به‌دلیل تأخیر بازی، تاریخ انتشار تا سه‌ماهه‌ی اول سال آینده به‌تعویق افتاد. Avowed اولین‌بار در سال ۲۰۲۰ معرفی شد و از آن زمان تاکنون، پیشرفت زیادی کرده و بهتر از تصورات به‌نظر می‌رسد.

کارگردان بازی Avowed، کری پاتل، در مصاحبه‌ای در Gamescom 2024 با IGN درباره پایان‌های بازی Avowed صحبت کرد. تاکنون، تعداد پایان‌های ممکن Avowed به بیش از ده مورد رسیده است، که به بازی قابلیت تکرارپذیری بالایی می‌بخشد، به ویژه برای کسانی که به دنبال تکمیل صد درصدی بازی هستند.

پایان‌های متعدد برای بازی Avowed

کری پاتل در مصاحبه با IGN درباره‌ی تعداد پایان‌هایی صحبت کرد که بازیکنان می‌توانند در بازی مشاهده کنند. وی اشاره کرد که برخی از آن‌ها پایان‌های کامل نیستند؛ بلکه به‌صورت اسلایدهایی در پایان بازی نمایش داده می‌شوند. او افزود:

می‌توانم بگویم تعداد اسلایدهای پایان ما به بیش از ده مورد می‌رسد. شما می‌توانید به ترکیبات مختلفی از آن‌ها دست پیدا کنید.

تعداد «پایان‌های کامل» در Avowed هنوز مشخص نشده و معلوم نیست که چند پایان شامل اسلایدهای پایانی است. برای کسانی که آشنا نیستند، اسلایدهای پایان اسلایدهایی هستند که در انتهای بازی نمایش داده می‌شوند و به شما می‌گویند چه اتفاقی برای شخصیت اصلی و دیگر شخصیت‌ها افتاده است. بسیاری از بازی‌های نقش‌آفرینی این نوع اسلایدها را دارند؛ به‌ویژه بازی‌هایی که پایان‌های متعددی دارند.

پاتل افزود:

پایان شما واقعاً حاصل مجموع انتخاب‌هایتان در این بازی است.

Avowed قرار است برای Xbox و PC عرضه شود و هنوز از انتشار آن برای PlayStation 5 خبری نیست. بازیکنان می‌توانند بسته به ترجیحشان بازی را به‌صورت اول‌ شخص یا سوم‌ شخص تجربه کنند.

در‌حال‌حاضر، جزئیات بیشتری از Avowed در‌دسترس نیست؛ اما چندین تریلر برای علاقه‌مندان منتشر شده که می‌تواند نگاهی به این بازی نقش‌آفرینی فانتزی آینده‌دار ارائه دهد. اگر به‌دنبال زمینه‌ای بیشتر برای این بازی هستید، تجربه‌ی Pillars of Eternity ممکن است به شما در فهم بهتر داستان و جزئیات Avowed کمک کند.

نوشته بازی Avowed پایان‌های متعددی خواهد داشت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow