بازی Little Big Planet 3 از پلی‌استیشن استور حذف می شود

بازی Little Big Planet 3 و تمام DLC های مرتبط با آن در تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۲۴ برای همیشه از PlayStation Store حذف خواهند شد. به گزارش تکناک، امروز، حساب رسمی Little Big Planet در شبکه‌ی X اعلامیه‌ای منتشر کرد که خبر از آینده‌ Little Big Planet 3 و تمامی DLCهای این مجموعه در پلی‌استیشن […] نوشته بازی Little Big Planet 3 از پلی‌استیشن استور حذف می شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۸ مهر , ۱۴۰۳ - 18:00
 0  1
بازی Little Big Planet 3 از پلی‌استیشن استور حذف می شود

بازی Little Big Planet 3 و تمام DLC های مرتبط با آن در تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۲۴ برای همیشه از PlayStation Store حذف خواهند شد.

به گزارش تکناک، امروز، حساب رسمی Little Big Planet در شبکه‌ی X اعلامیه‌ای منتشر کرد که خبر از آینده‌ Little Big Planet 3 و تمامی DLCهای این مجموعه در پلی‌استیشن استور می‌دهد.

این بازی اولین بار در سال ۲۰۰۸ توسط مدیا مولکول و برای پلی‌استیشن ۳ عرضه شد. تا به امروز شش نسخه از این مجموعه منتشر شده و آخرین بازی این سری، Sackboy: A Big Adventure است که در سال ۲۰۲۰ روانه PS4 و PS5 شده بود. اما با این اعلامیه، به نظر می‌رسد که به پایان این فرنچایز نزدیک شده‌ایم.

به گزارش سایت wccftech، در پست اعلام شده که این آخرین فرصت برای خرید Little Big Planet 3 و بسته‌های الحاقی آن از پلی‌استیشن استور است.

این بازی به مدت ده سال در دسترس بوده و اکنون قرار است در تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۲۴، به همراه تمامی DLCها از فروشگاه حذف شود. البته، کاربرانی که نسخه فیزیکی یا دیجیتال بازی را تهیه کرده‌اند، همچنان به محتوای آن دسترسی خواهند داشت.

Little Big Planet 3 و تمام DLC های مرتبط با آن در تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۲۴ از PlayStation Store حذف خواهند شد.

این اطلاعیه به عنوان یک یادآوری نهایی برای کسانی است که هنوز بازی را تهیه نکرده‌اند، اما مشخص نیست که آیا سرورهای بازی فعال خواهند ماند یا نه.

با توجه به این که سرورهای اکثر نسخه‌های قبلی این مجموعه طی سال‌ها تعطیل شده‌اند، احتمال می‌رود که Little Big Planet 3 هم به سرنوشتی مشابه دچار شود.

در حال حاضر، هیچ‌یک از بازی‌های سری Little Big Planet به صورت دیجیتال قابل خریداری نیستند و Little Big Planet 3 آخرین نسخه‌ای است که امکان خرید دیجیتالی آن وجود داشت.

طرفداران بازی به شدت از این خبر ناراحت هستند و برخی از کاربران احساس می‌کنند که سونی و شرکت‌های بزرگ هیچ اهمیتی به طرفداران یک بازی نمی‌دهند.

این پیام به عنوان یک «یادآوری دوستانه» اعلام شده تا کاربران پیش از حذف نهایی بازی آن را خریداری کنند، این تنها اطلاعیه‌ای است که به طرفداران داده شده و کمتر از یک ماه فرصت برای تهیه بازی باقی مانده است.

احتمالاً علاقه‌مندان بتوانند نسخه فیزیکی بازی را با قیمت کمتری از فروشگاه‌ها یا فروشندگان اجناس دست‌دوم تهیه کنند، اما کاربران کنسول‌های دیجیتال امکان خرید آن را از دست خواهند داد.

نوشته بازی Little Big Planet 3 از پلی‌استیشن استور حذف می شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow