بایت‌دنس ابزار جدید Jimeng AI را در چین رونمایی کرد

بایت‌دنس با معرفی Jimeng AI، به رقابت در بازار رو‌به‌رشد ابزارهای ویدئویی هوش مصنوعی پیوست. این ابزار خلق تصاویر و ویدئوهای سفارشی از روی دستورهای متنی را امکان‌پذیر می‌کند. به‌گزارش تک‌ناک، بایت‌دنس (ByteDance) ابزار هوش مصنوعی جدیدی به نام Jimeng AI را در چین رونمایی کرده است. براساس گزارش رویترز، بایت‌دنس این ابزار را با... نوشته بایت‌دنس ابزار جدید Jimeng AI را در چین رونمایی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۷ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
بایت‌دنس ابزار جدید Jimeng AI را در چین رونمایی کرد

بایت‌دنس با معرفی Jimeng AI، به رقابت در بازار رو‌به‌رشد ابزارهای ویدئویی هوش مصنوعی پیوست. این ابزار خلق تصاویر و ویدئوهای سفارشی از روی دستورهای متنی را امکان‌پذیر می‌کند.

به‌گزارش تک‌ناک، بایت‌دنس (ByteDance) ابزار هوش مصنوعی جدیدی به نام Jimeng AI را در چین رونمایی کرده است. براساس گزارش رویترز، بایت‌دنس این ابزار را با کمک شرکت تابعه‌ی خود، فیسو تکنولوژی (Faceu Technology)، توسعه داده است. Jimeng AI ابزاری است که مشابه هوش مصنوعی سورا (Sora)، محصول شرکت OpenAI، از روی دستورهای متنی تصویر و ویدئو تولید می‌کند.

برخی از ویژگی‌های Jimeng AI عبارت‌اند از:

  • ایجاد تصویر با هوش مصنوعی: کاربران می‌توانند ایده‌های خود را به زبان طبیعی توصیف کنند تا Jimeng AI تصاویر بی‌نظیری خلق کند. این ابزار قابلیت ویرایش را نیز برای اصلاح تصاویر ارائه می‌دهد.
  • تولید ویدئو: کاربران می‌توانند ورودی متنی خود را ارائه کنند تا براساس آن Jimeng AI ویدئو کند. امکان تکرار فرایند تولید برای دستیابی به خروجی مطلوب وجود دارد.
  • گزینه‌های اشتراک‌گذاری: آثار ایجادشده را می‌توان ازطریق لینک به‌اشتراک گذاشت یا به‌صورت محلی ذخیره کرد تا دیگران بتوانند خلاقیت کاربر را تحسین کنند.
  • اکتشاف آثار خلاقانه: صفحه‌ی جست‌وجو به کاربران امکان می‌دهد تا آثار دیگر کاربران را مرور و تحسین کنند و از آن‌ها الهام بگیرند و دیدگاه‌های خود را بیان کنند.
  • آثار شخصی‌سازی‌شده: کاربران می‌توانند با استفاده از دستورهای خود، آثار دیگر کاربران را تکرار و شخصی‌سازی کنند.

راه‌اندازی Jimeng AI، به رقابت در بازار رو به رشد ابزارهای ویدیویی هوش مصنوعی

به‌نقل از فون‌آرنا، Jimeng AI بخشی از بازار رو‌به‌رشد ابزارهای ویدئویی هوش مصنوعی در چین است و با Kling AI، محصول شرکت کوئیشو (Kuaishou) و Ying، محصول شرکت Zhipu AI، رقابت می‌کند که هر دو در سطح جهانی دردسترس هستند. ناگفته نماند که مبدل متن به ویدئو Vidu شنگشو نیز اخیراً راه‌اندازی شده است.

این تحولات نشان‌دهنده‌ی گرایش شرکت‌های فناوری چینی به‌سمت توسعه‌ی ابزارهای ویدئویی مبتنی‌بر هوش مصنوعی است که پس از رونمایی Sora در ماه فوریه، شدت یافته است. سورا تاکنون برای عموم کاربران در‌دسترس قرار نگرفته است.

راه‌اندازی Jimeng AI، به رقابت در بازار رو به رشد ابزارهای ویدیویی هوش مصنوعی

Jimeng AI که در ابتدا در ۳۱ جولای برای سیستم‌عامل اندروید منتشر شد، اکنون در اپ استور اپل در چین نیز در‌دسترس است. ناگفته نماند که برای خرید اشتراک یک‌ماهه‌ی این ابزار باید ۶۹ یوان (حدود ۹/۶۲ دلار) و برای خرید اشتراک یک‌ساله‌ی آن باید ۶۵۹ یوان (حدود ۹۱/۸ دلار) پرداخت کرد.

نوشته بایت‌دنس ابزار جدید Jimeng AI را در چین رونمایی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow