باید شاخصی نو سازیم و نگاهی دگر اندازیم؛ چرا سود ۵۳۸ میلیارد تومانی دیجی‌کالا کم نیست؟

گروه دیجی‌کالا در مرحله‌ای از رشد قرار دارد که اولویت اصلی آن تقویت موقعیت بازار، گسترش شبکه لجستیک، توسعه خدمات جدید و جذب مشتریان است. The post باید شاخصی نو سازیم و نگاهی دگر اندازیم؛ چرا سود ۵۳۸ میلیارد تومانی دیجی‌کالا کم نیست؟ appeared first on دیجیاتو.

۱۰ خرداد , ۱۴۰۴ - 21:00
 3
باید شاخصی نو سازیم و نگاهی دگر اندازیم؛ چرا سود ۵۳۸ میلیارد تومانی دیجی‌کالا کم نیست؟

گروه دیجی‌کالا در مرحله‌ای از رشد قرار دارد که اولویت اصلی آن تقویت موقعیت بازار، گسترش شبکه لجستیک، توسعه خدمات جدید و جذب مشتریان است.

The post باید شاخصی نو سازیم و نگاهی دگر اندازیم؛ چرا سود ۵۳۸ میلیارد تومانی دیجی‌کالا کم نیست؟ appeared first on دیجیاتو.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow