بخش Quick Picks یوتیوب موزیک ارتقا خواهد یافت

یوتیوب موزیک در حال آزمایش ویژگی جدیدی در بخش Quick Picks است که به کاربران امکان می‌دهد تا به‌سرعت رادیوی چندآهنگه و مبتنی‌بر آهنگ‌های انتخاب‌شده ایجاد کنند. به‌گزارش تک‌ناک، یوتیوب موزیک در سال ۲۰۲۰ ویژگی Quick Picks را معرفی کرد و اکنون در حال آزمایش به‌روزرسانی بزرگی برای این بخش است که به کاربران اجازه... نوشته  بخش Quick Picks یوتیوب موزیک ارتقا خواهد یافت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۷ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
 بخش Quick Picks یوتیوب موزیک ارتقا خواهد یافت

یوتیوب موزیک در حال آزمایش ویژگی جدیدی در بخش Quick Picks است که به کاربران امکان می‌دهد تا به‌سرعت رادیوی چندآهنگه و مبتنی‌بر آهنگ‌های انتخاب‌شده ایجاد کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، یوتیوب موزیک در سال ۲۰۲۰ ویژگی Quick Picks را معرفی کرد و اکنون در حال آزمایش به‌روزرسانی بزرگی برای این بخش است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌سرعت رادیو چند‌آهنگه بسازند.

نسخه‌ی جدید Quick Picks به شما اجازه می‌دهد تا چندین آهنگ را از بین ۲۰ آهنگ پیشنهادی انتخاب کنید. با ضربه‌زدن روی آیکون + که جایگزین منو سه‌نقطه شده است، می‌توانید با تیک‌زدن آهنگ‌ها را انتخاب کنید. گزینه‌ی Start radio با تعداد آهنگ‌های انتخاب‌شده در گوشه‌ی بالا سمت راست ظاهر می‌شود و علامت ضربدر نیز برای لغو وجود دارد.

باتوجه‌به محبوبیت میان‌بر Play all در بخش Quick Picks، امیدواریم یوتیوب موزیک این ویژگی کاربردی را در به‌روزرسانی‌های آینده نیز حفظ کند. این بخش که معمولاً در بالای صفحه‌ی اصلی قرار دارد، در سال ۲۰۲۳ به‌روزرسانی بزرگی دریافت کرد و میان‌بر Play all یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی آن بود.

بخش Quick Picks یوتیوب موزیک ارتقا یافت

به‌نقل از 9to5google، این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا با ترکیب ژانرهای مختلف موسیقی، پلی‌لیست‌های شخصی‌سازی‌شده و متنوعی ایجاد کنند. قابلیت مذکور برخلاف ویژگی Create a radio که براساس هنرمندان خاص عمل می‌کند، به کاربران اجازه می‌دهد تا با انعطاف‌پذیری بیشتری موسیقی دلخواهشان را انتخاب کنند.

همچنین، ویژگی گفته‌شده مکمل خوبی برای قابلیت رادیو هوش مصنوعی مکالمه‌‌محور (Conversational AI radio) خواهد بود که در آینده به‌طور گسترده‌تری در‌دسترس قرار خواهد گرفت.

نوشته  بخش Quick Picks یوتیوب موزیک ارتقا خواهد یافت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow