برخی مشخصات موتورولا اج 50 پیش از معرفی فاش شد

شرکت موتورولا در ماه‌های اخیر با عرضه مدل‌های مختلف از خانواده اج، ویترین گوشی‌های هوشمند میان‌رده و پرچمدار خود را حسابی شلوغ کرده است. به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد با معرفی مدل‌های مختلف با نام‌های مشابه، مشتریان را سردرگم کند. نکته عجیب اینکه در حالی که مدل‌های اولترا، فیوژن و پرو از سری […]

۰۳ مرداد , ۱۴۰۳ - 20:00
 0  0
برخی مشخصات موتورولا اج 50 پیش از معرفی فاش شد

شرکت موتورولا در ماه‌های اخیر با عرضه مدل‌های مختلف از خانواده اج، ویترین گوشی‌های هوشمند میان‌رده و پرچمدار خود را حسابی شلوغ کرده است. به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد با معرفی مدل‌های مختلف با نام‌های مشابه، مشتریان را سردرگم کند. نکته عجیب اینکه در حالی که مدل‌های اولترا، فیوژن و پرو از سری اج 50 معرفی شده‌اند، هنوز خبری از مدل استاندارد این سری نبوده است!

اما به تازگی اطلاعاتی در مورد موتورولا اج 50 منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی در راه است. منابع مختلف در هفته‌های اخیر از این گوشی صحبت کرده‌اند و حتی خود موتورولا نیز به طور غیرمستقیم به آن اشاره کرده است.

طراحی جذاب و مقاومت بالا

موتورولا چند روزی است که در شبکه‌های اجتماعی خود با انتشار تیزرهایی با کلمه کلیدی Bold کنجکاوی کاربران را برانگیخته است. گر چه شایعاتی مبنی بر خریداری شرکت BLU (که مخفف Bold Like Us است) توسط موتورولا وجود داشت، اما به نظر می‌رسد این تیزرها مربوط به معرفی مدل استاندارد سری اج 50 هستند.

موتورولا اج 50

موتورولا در توییتی اعلام کرده که این گوشی به زودی معرفی خواهد شد. اگر چه در این توییت طراحی کامل گوشی نشان داده نشده است، اما سایت 91mobiles تصاویر رندر شده از این گوشی را در سه رنگ خاکستری، سبز و هلویی منتشر کرده است.

طراحی کلی این گوشی بسیار شبیه به موتورولا اج 50 پرو است. استفاده از چرم گیاهی، نمایشگر خمیده با حفره دوربین سلفی در وسط، بدنه باریک و حتی چیدمان دوربین‌ها در پشت گوشی بسیار مشابه است. این شباهت سوال مهمی را مطرح می‌کند: چگونه موتورولا می‌تواند ادعا کند که اج 50 بسیار مقاوم است و آن را به عنوان باریک‌ترین گوشی با گواهینامه نظامی MIL-810 تبلیغ می‌کند، در حالی که اج 50 پرو هیچ استاندارد مقاومتی ندارد؟! باید منتظر ماند و دید که موتورولا چه برنامه‌ای برای این گوشی دارد.

مشخصات فنی و قیمت احتمالی بر اساس گزارش 91mobiles، مشخصات فنی احتمالی موتورولا اج 50 به شرح زیر است:

  • نمایشگر 6.4 اینچی اولد با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز
  • پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 7300
  • دوربین اصلی سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی
  • باتری 4400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 68 وات

موتورولا اج 50

با این حال، منبع 91mobiles در توییتی اعلام کرده که هنوز اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات فنی این گوشی وجود ندارد. بنابراین ممکن است مشخصات نهایی با اطلاعات فعلی متفاوت باشد.

همچنین، گفته می‌شود که قیمت این گوشی در بازار اروپا حدود 600 یورو خواهد بود. البته این قیمت احتمالاً برای مدل‌هایی با حافظه داخلی 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایتی است و مدل‌های پایه با حافظه و رم کمتر قیمتی پایین‌تر خواهند داشت.

با توجه به رقابت شدید در بازار گوشی‌های میان‌رده، موتورولا باید بتواند قیمتی رقابتی برای اج 50 تعیین کند تا بتواند با سایر رقبا رقابت کند. در عین حال، مقاومت بالای این گوشی می‌تواند یکی از نقاط قوت آن باشد و به جذب مشتریان کمک کند.

در نهایت، باید منتظر ماند و دید که موتورولا چه محصولی را روانه بازار خواهد کرد. آیا این گوشی می‌تواند انتظارات کاربران را برآورده کند و به یک گزینه جذاب در بازار تبدیل شود یا نه؟

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow