بررسی رفتار کاربران اسنپ‌مارکت در جنگ ۱۲ روزه؛ رشد ۴ برابری فروش کالاهای کنسروی

در بحران ۱۲ روزه، میانگین ارزش سبد خرید کاربران اسنپ‌مارکت در مناطق درگیر جنگ ۲ برابر شد و کنسرو سبزیجات و حبوبات بیشترین رشد فروش را تجربه کردند.

۲۸ تیر , ۱۴۰۴ - 20:00
 2
بررسی رفتار کاربران اسنپ‌مارکت در جنگ ۱۲ روزه؛ رشد ۴ برابری فروش کالاهای کنسروی

در بحران ۱۲ روزه، میانگین ارزش سبد خرید کاربران اسنپ‌مارکت در مناطق درگیر جنگ ۲ برابر شد و کنسرو سبزیجات و حبوبات بیشترین رشد فروش را تجربه کردند.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow