بررسی هندزفری OnePlus Nord Buds 3 Pro

هندزفری بی‌سیم OnePlus Nord Buds 3 Pro جدیدترین محصول در خط تولید محصولات صوتی شرکت وان‌پلاس است، که هنوز تاریخ عرضۀ آن مشخص نیست. به گزارش تک‌ناک، هندزفری OnePlus Nord Buds 3 Pro یک هندزفری کاملاً بی‌سیم است، که بر توانایی حذف نویز آن تأکید دارد. وان‌پلاس ادعا می‌کند که این هندزفری می‌تواند تا 49... نوشته بررسی هندزفری OnePlus Nord Buds 3 Pro اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۷ تیر , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  1
بررسی هندزفری OnePlus Nord Buds 3 Pro

هندزفری بی‌سیم OnePlus Nord Buds 3 Pro جدیدترین محصول در خط تولید محصولات صوتی شرکت وان‌پلاس است، که هنوز تاریخ عرضۀ آن مشخص نیست.

به گزارش تک‌ناک، هندزفری OnePlus Nord Buds 3 Pro یک هندزفری کاملاً بی‌سیم است، که بر توانایی حذف نویز آن تأکید دارد. وان‌پلاس ادعا می‌کند که این هندزفری می‌تواند تا 49 دسی‌بل صدا را حذف نماید و در محدودۀ فرکانسی فوق عریض که تا 4000 هرتز مؤثر است، عمل می‌کند.

OnePlus Nord Buds 3 Pro 1

این هندزفری در دو رنگ مشکی ستاره‌ای و سبز یشمی ملایم (که در اینجا می‌بینید) عرضه می‌شود. هر دو دارای روکش دو رنگ هستند، به صورتی که نیمۀ پایین با طرح خال‌خالی و روکش مات، رنگ روشن‌تری دارد و نیمۀ بالایی براق‌تر است. خود هندزفری‌ها طراحی فشرده‌ای به شکل اشک دارند و در برابر گرد و غبار و آب با استاندارد IP55 مقاوم هستند.

 هندزفری OnePlus Nord Buds 3 Pro از درایورهای دینامیکی تیتانیومی 12.4 میلی‌متری بهره می‌برد. شما در این هندزفری با اتصال بلوتوث 5.4 و پشتیبانی از کدک‌های صوتی SBC و AAC سر و کار دارید. همچنین یک قابلیت BassWave 2.0 به‌روز‌شده برای تنظیم صداهای بم و یک اکولایزر دستی در آن تعبیه شده است.

OnePlus Nord Buds 3 Pro 2

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ عرضه نداریم. برای دریافت تمام اطلاعات و بررسی کامل پس از معرفی در تاریخ 16 جولای، هفتۀ آینده دوباره ما را دنبال کنید.

منبع: gsmarena

نوشته بررسی هندزفری OnePlus Nord Buds 3 Pro اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow