برنامه Microsoft Photos با ویژگی های جدید به‌روز‌رسانی شد

به‌ تازگی به‌روزرسانی جدیدی از برنامه Microsoft Photos با بهبودهای قابل‌ توجه در بخش گالری برای ارتقای تجربه کاربری منتشر شده است. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، برنامه فوتوز (Microsoft Photos) برای کاربران برنامه اینسایدر ویندوز 10 و 11، همچنین افرادی که در نسخه‌های بتا و پیش‌نمایش انتشار ویندوز 10 شرکت می‌کنند، منتشر شده است.... نوشته برنامه Microsoft Photos با ویژگی های جدید به‌روز‌رسانی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۷ شهریور , ۱۴۰۳ - 18:59
 0  4
برنامه Microsoft Photos با ویژگی های جدید به‌روز‌رسانی شد

به‌ تازگی به‌روزرسانی جدیدی از برنامه Microsoft Photos با بهبودهای قابل‌ توجه در بخش گالری برای ارتقای تجربه کاربری منتشر شده است.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، برنامه فوتوز (Microsoft Photos) برای کاربران برنامه اینسایدر ویندوز 10 و 11، همچنین افرادی که در نسخه‌های بتا و پیش‌نمایش انتشار ویندوز 10 شرکت می‌کنند، منتشر شده است.

نکته مهم این است که در این به‌روزرسانی، سیستم‌عامل ویندوز به نسخه جدیدی ارتقا پیدا نمی‌کند و تنها برنامه فوتوز به‌روزرسانی می‌شود.

شرکت مایکروسافت در پست وبلاگی اعلام کرد که برنامه فوتوز خود را با بهبودهای جدیدی در بخش گالری به‌روزرسانی کرده است، که شامل موارد زیر می‌باشد:

  • اکنون کاربران می‌توانند تمامی عکس‌های خود را صرف‌نظر از اینکه در دستگاه شخصی، iCloud یا OneDrive ذخیره شده باشند، در یک مکان واحد مشاهده نمایند.
  • برای دسترسی به عکس‌های همگام‌سازی شده از سرویس‌های ابری، کافی است روی گزینه‌های “OneDrive – شخصی”، “OneDrive – تجاری” یا “عکس‌های iCloud” کلیک کنند.
  • در بخش «این کامپیوتر»، تمامی پوشه‌ها و تصاویر موجود در دستگاه که به برنامه فوتوز اضافه شده‌اند، نمایش داده می‌شود. برای افزودن تصاویر و ویدیوهای جدید به این بخش، می‌توان روی آیکون «افزودن پوشه» در کنار گزینه «گالری» کلیک کرد.

به‌روز‌رسانی جدید برنامه فوتوز مایکروسافت منتشر شد

همچنین، ویژگی جدید «جست‌جوی بصری با Bing» به برنامه افزوده شده است.

با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند با کلیک روی آیکون «جست‌جوی بصری با Bing» در پایین تصویر (یا از طریق منوی کشویی کلیک راست)، تصاویر مشابه، محصولات مرتبط و سایر محتواهای مرتبط را در موتور جست‌وجوی Bing بیابند.

جست‌وجوی بصری با Bing در به‌روز‌رسانی جدید برنامه فوتوز مایکروسافت

این برنامه اکنون بر پایه فناوری‌های مدرن Windows App SDK و WinUI3 ساخته شده است، که تجربه کاربری را بهبود بخشیده و آن را با ویندوز 11 همسو کرده است.

یکی از ویژگی‌های برجسته این به‌روزرسانی، امکان دسترسی مستقیم به عکس‌های ذخیره شده در iCloud است.

به‌روز‌رسانی برنامه فوتوز مایکروسافت با ویژگی های جدید

کاربران می‌توانند با نصب آخرین نسخه برنامه iCloud for Windows از فروشگاه مایکروسافت و ورود به حساب اپل خود، به سادگی عکس‌ها را با برنامه عکس‌های ویندوز همگام‌سازی کنند.

با این به‌روزرسانی، تمام عکس‌های iCloud به طور خودکار در برنامه فوتوز مایکروسافت قابل مشاهده خواهد بود.

از کارهایی که در این به‌روزرسانی برنامه Microsoft Photos می‌توانید انجام دهید، موارد زیر است:

  • برنامه فوتوز اکنون به شما امکان می‌دهد تا با تنظیمات حداقل فرایندها، آن را در پس‌زمینه اجرا کنید و سرعت شروع برنامه را بهبود بخشید. اگر نمی‌خواهید برنامه فوتوز در پس‌زمینه اجرا شود، می‌توانید گزینه عملکرد را در تنظیمات خاموش کنید.
  • اکنون می‌توانید با کلیک راست روی تصویر و انتخاب «ویرایش در برنامه فوتوز»، به سرعت یک تصویر را در File Explorer یا روی دسکتاپ ویرایش کنید. این کار ویرایشگر عکس را باز می‌کند که در آن می‌توانید تصویر را برش، چرخش یا علامت‌گذاری کنید، همچنین تنظیمات و ویرایش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را اعمال نمایید.

بر اساس اعلام مایکروسافت افراد می‌توانند برنامه را به نسخه 2024.11080.30001.0 یا بالاتر به‌روزرسانی کنند.

همچنین با توجه به اخبار منتشر شده، به‌روزرسانی تازه شروع شده است، به همین دلیل یافتن آن در برنامه ویندوز اینسایدر زمان‌بر خواهد بود.

این را باید بدایند که شرکت مایکروسافت زمان دقیقی از انتشار عمومی برنامه Microsoft Photos ارائه نکرده است.

 

نوشته برنامه Microsoft Photos با ویژگی های جدید به‌روز‌رسانی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow