برنامه Writing Tools ویژگی‌های هوشمند مصنوعی اپل را به ویندوز می‌آورد

با استفاده از برنامه Writing Tools، کاربران ویندوز می‌توانند به برخی از قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی اپل دسترسی پیدا کنند. به‌گزارش تک‌ناک، درحالی‌که اپل به‌زودی ویژگی‌های هوش مصنوعی خود را برای دستگاه‌های آیپد و آیفون و مک عرضه خواهد کرد، کاربران ویندوز نیز می‌توانند با کمک برنامه‌ای شخص ثالث به نام Writing Tools، از برخی […] نوشته برنامه Writing Tools ویژگی‌های هوشمند مصنوعی اپل را به ویندوز می‌آورد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۷ مهر , ۱۴۰۳ - 02:00
 0  3
برنامه Writing Tools ویژگی‌های هوشمند مصنوعی اپل را به ویندوز می‌آورد

با استفاده از برنامه Writing Tools، کاربران ویندوز می‌توانند به برخی از قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی اپل دسترسی پیدا کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، درحالی‌که اپل به‌زودی ویژگی‌های هوش مصنوعی خود را برای دستگاه‌های آیپد و آیفون و مک عرضه خواهد کرد، کاربران ویندوز نیز می‌توانند با کمک برنامه‌ای شخص ثالث به نام Writing Tools، از برخی قابلیت‌های مشابه بهره‌مند شوند. Writing Tools که با الهام از ویژگی‌های هوش مصنوعی Apple Intelligence توسعه یافته، این امکان را فراهم می‌کند تا کاربران ویندوز بتوانند تجربه‌ای مشابه را داشته باشند.

توسعه ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل برای ویندوز

اپل قصد دارد تا ویژگی‌های هوش مصنوعی خود موسوم به Apple Intelligence را تا پایان این ماه روی محصولات خود از‌جمله آیپد و آیفون و مک فعال کند. این ویژگی‌ها شامل قابلیت‌های جدیدی است که تجربه کاربران را در تعامل با این دستگاه‌ها ارتقا خواهد داد. بااین‌حال، کاربران ویندوز که در انتظار این نوآوری‌ها هستند، می‌توانند با استفاده از برنامه Writing Tools برخی از این قابلیت‌ها را تجربه کنند. به‌خصوص زمانی‌که کوپایلت مایکروسافت، به‌سختی با ویندوز ادغام می‌شود و تجربه یکپارچه‌ای را ارائه نمی‌دهد.

Writing Tools؛ قدرتی فراتر از ویرایش متن

همان‌طور‌که از نام Writing Tools پیداست، قابلیت‌هایی ازجمله اصلاح گرامر، بازنویسی، خلاصه‌سازی، تولید نکات کلیدی، تبدیل داده‌ها به جداول و حتی دستورهای سفارشی مانند ترجمه متون را به کاربران ارائه می‌دهد. این برنامه در تمامی نرم‌افزارهایی که قابلیت ورود متن دارند مانند ورد،‌ نوت‌پد،‌ مایکروسافت اج و سایر نرم‌افزارهای مشابه کاربردی است. این ویژگی‌ها به کاربر امکان می‌دهد که تنها با استفاده از یک کلید میان‌بر و ویرایش و اصلاح متون خود را به‌راحتی انجام دهد.

با استفاده از برنامه Writing Tools، کاربران ویندوز می‌توانند به برخی از قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی که به طور انحصاری در اکوسیستم اپل ارائه می‌شود، دسترسی پیدا کنند.

نوآوری با Gemini 1.5 Flash

نئووین می‌نویسد که یکی از ویژگی‌های برنامه مذکور استفاده از مدل پیشرفته Gemini 1.5 Flash است. برای استفاده از این برنامه، کاربر به دریافت کلید API از Google نیاز دارد که می‌تواند به‌‌رایگان یا پولی تهیه کند. این برنامه در اولین مرتبه راه‌اندازی، کاربران را به‌سادگی راهنمایی می‌کند که چگونه کلید API خود را تولید و حتی کلیدهای میانبر را برای دسترسی سریع به برنامه سفارشی‌سازی کنند. به‌صورت پیش‌فرض این برنامه از ترکیب کلید Ctrl + Space برای آغاز عملکرد خود استفاده می‌کند.

نگرانی‌های حریم خصوصی

یکی از نکاتی که در استفاده از این برنامه باید به آن توجه شود، حریم خصوصی کاربران است. Writing Tools از مدل‌های درون‌دستگاهی استفاده نمی‌کند و متون را برای پردازش به گوگل ارسال می‌کند. این یعنی کاربران باید از مسائل مربوط به حریم خصوصی خود آگاه باشند. با‌این‌حال، توسعه‌دهنده برنامه یادشده ادعا می‌کند که Writing Tools کاملاً منبع‌باز بوده است و هیچ داده‌ای را به‌جز ارسال متون رمزنگاری‌شده برای گوگل جمع‌آوری نمی‌کند. علاوه‌بر‌این، استفاده از این برنامه نیازمند اتصال فعال به اینترنت است.

چگونه Writing Tools را دانلود کنیم؟

کاربران علاقه‌مند به استفاده از Writing Tools می‌توانند به صفحه گیت‌هاب آن مراجعه و جدیدترین نسخه‌اش را دانلود کنند. همچنین، این امکان وجود دارد که کاربران برنامه را خودشان کامپایل و مطابق نیازشان تنظیم کنند.

نوشته برنامه Writing Tools ویژگی‌های هوشمند مصنوعی اپل را به ویندوز می‌آورد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow