بلندترین برج مسکونی جهان در برزیل ساخته می شود

به تازگی برنامه‌هایی برای ساخت یک ساختمان چشم‌نواز به عنوان بلندترین برج مسکونی جهان در برزیل، منتشر شده است. به گزارش تک‌ناک، این ساختمان که Senna Tower نام دارد، در سانتا کاتارینا برزیل ساخته خواهد شد و به افتخار راننده افسانه‌ای مسابقات فرمول یک این کشور یعنی آیرتون سنا طراحی و نامگذاری شده است. این […] نوشته بلندترین برج مسکونی جهان در برزیل ساخته می شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ - 11:00
 0  4
بلندترین برج مسکونی جهان در برزیل ساخته می شود

به تازگی برنامه‌هایی برای ساخت یک ساختمان چشم‌نواز به عنوان بلندترین برج مسکونی جهان در برزیل، منتشر شده است.

به گزارش تک‌ناک، این ساختمان که Senna Tower نام دارد، در سانتا کاتارینا برزیل ساخته خواهد شد و به افتخار راننده افسانه‌ای مسابقات فرمول یک این کشور یعنی آیرتون سنا طراحی و نامگذاری شده است.

این برج یکی از بلندترین ساختمان‌های این کشور با 67 طبقه خواهد بود. هدف از ساخت این آسمان‌خراش، ترکیب زیبایی‌شناسی معماری با بهره‌وری انرژی و پایداری محیطی است.

البته ذکر این نکته ضروری است که ما در این مطلب به طور انحصاری در مورد آسمان‌خراش‌های مسکونی صحبت می‌کنیم و نه همه‌ آسمان‌خراش‌ها، که بلندترین آنها همچنان برج خلیفه است.

برزیل یکی از بلندترین برج های مسکونی جهان را می‌سازد

سنا یک راننده بسیار با استعداد بود که در سال‌های ۱۹۸۸، ۱۹۹۰ و ۱۹۹۱ قهرمان مسابقات جهانی فرمول یک شد، اما متأسفانه در سن ۳۴ سالگی در یک تصادف جان باخت. امروز نام او همچنان الهام‌بخش است و برخی از یادگاری‌های او چند سال پیش رکورد جدیدی در حراجی‌ها ثبت کردند.

هنوز ارتفاع دقیق Senna Tower مشخص نشده است، اما می‌دانیم که ارتفاع آن بیش از ۵۰۰ متر خواهد بود، که آن را به طور قابل توجهی بلندتر از بلندترین آسمان‌خراش مسکونی فعلی یعنی برج سنترال پارک در نیویورک سیتی می‌کند (نیویورک سیتی در حال حاضر سه مورد از بلندترین آسمان‌خراش‌های مسکونی جهان را دارد).

با وجود این، اگر پروژه Six Senses Residences Dubai Marina در این بین تکمیل شود، ممکن است رقابتی ایجاد کند، چرا که قرار است ارتفاع آن به ۵۱۷ متر برسد.

Senna Tower توسط خواهرزاده هنرمند آیرتون سنا، لالالی سنا، طراحی شده و دارای پایه‌ای است که به شکل یک برج مستطیلی کلاسیک باریک می‌شود.

تصاویر رندر شده نیز نشان می‌دهند که نمای خارجی آن دارای نورپردازی زیادی خواهد بود.

این برج شامل ۲۲۸ واحد مسکونی خواهد بود، که از جمله شامل ۱۸ عمارت معلق و دو پنت‌هاوس مگا تریپلکس، همچنین شش طبقه خصوصی برای تفریح با امکانات و یک پشت بام برای استفاده ساکنان می‌شود.

برزیل در حال ساخت بلندترین برج‌ مسکونی جهان است

همچنین این برج دارای مناطق تفریحی، سرگرمی و رستوران‌هایی خواهد بود که در پایه آن برای عموم باز است، به علاوه یک فضای غوطه‌ور که جزئیات زندگی و دستاوردهای آیرتون سنا را به نمایش می‌گذارد.

جزئیات بیشتری در این مرحله اولیه در دسترس نیست و به عنوان مثال، نمی‌دانیم که این برج چه زمانی تکمیل خواهد شد، اما شرکت ساختمانی و توسعه‌دهنده FG Empreendimentos می‌گوید که تأییدیه مقامات محلی را دریافت کرده و بودجه این پروژه ۳ میلیارد رئال برزیل (تقریباً ۵۰۰ میلیون دلار آمریکا) است.

یکی از بلندترین برج‌های مسکونی جهان در برزیل درحال ساخت است

نوشته بلندترین برج مسکونی جهان در برزیل ساخته می شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow