بلومبرگ رونمایی از آیفون ۱۶ در سپتامبر امسال را تایید کرد

با وجود تاخیری که در عرصه هوش مصنوعی Apple Intelligence رخ داده است، همچنان رونمایی سری آیفون ۱۶ در شهریور ماه امسال انجام خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک گرمن خبرنگار بلومبرگ اخیراً در گزارشی اعلام کرد با وجود تاخیرهای صورت گرفته در ارائه Apple Intelligence در آپدیت iOS 18.1 […] منبع خبر بلومبرگ رونمایی از آیفون ۱۶ در سپتامبر امسال را تایید کرد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۱۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 10:59
 0  4
بلومبرگ رونمایی از آیفون ۱۶ در سپتامبر امسال را تایید کرد

با وجود تاخیری که در عرصه هوش مصنوعی Apple Intelligence رخ داده است، همچنان رونمایی سری آیفون ۱۶ در شهریور ماه امسال انجام خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک گرمن خبرنگار بلومبرگ اخیراً در گزارشی اعلام کرد با وجود تاخیرهای صورت گرفته در ارائه Apple Intelligence در آپدیت iOS 18.1 همچنان رونمایی از مدل‌های جدید آیفون ۱۶ در سپتامبر امسال انجام خواهد شد. به گفته وی اگر چه هوش مصنوعی از جذابیت‌های آیفون جدید خواهد بود، اما اپل قصد دارد پرچمداران بعدی را بدون این قابلیت‌ها عرضه کند.

طبق گزارش مارک گرمن تاخیر در عرضه Apple Intelligence باعث تعویق رونمایی از مدل‌های جدید آیفون ۱۶ نخواهد شد. پیش از این اپل رونمایی از آیفون‌ها را به دلیل برخی قابلیت‌های نرم‌افزاری توسعه داده نشده به تعویق انداخته بود. به عنوان مثال آیفون 4S در ماه اکتبر رونمایی شد. زیرا قرار بود ویژگی‌های جدیدی از جمله سیری و آیکلود به این گوشی اضافه شود، اما آماده معرفی نبودند. اما به نظر می‌رسد اپل قصد ندارد چنین کاری را مجدداً تکرار کند.

پیش بینی می‌شود هوش مصنوعی اپل جذابیت بیشتری را به مدل‌های آینده آیفون ۱۶ اضافه کند. در حالی که هم اکنون تنها مدل‌های پرو آیفون ۱۵ امکان پشتیبانی از این ویژگی‌ها را دارند. به نظر می‌رسد اپل برای رفع مشکلات Apple Intelligence به زمان بیشتری نیاز داشته و ممکن است قابلیت‌های مربوط به این هوش مصنوعی با معرفی سری آیفون ۱۶ همراه نباشد.

اپل طبق سنت دیرینه آیفون‌های جدید را در ماه سپتامبر معرفی می‌کند. یک رسانه چینی مدعی شد احتمال دارد اپل زودتر از همیشه و در تاریخ ۱۰ سپتامبر از سری آیفون‌های ۱۶ در رونمایی کند. این مراسم در سال گذشته در تاریخ ۱۲ سپتامبر برگزار شده بود.

منبع خبر بلومبرگ رونمایی از آیفون ۱۶ در سپتامبر امسال را تایید کرد پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow