به همین زودی‌ها منتظر انتشار قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی اپل نباشید

مارک گرمن در گزارش اخیر خود علام کرد احتمالاً اپل انتشار قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را تا نسخه iOS 18.1 به تعویق خواهد انداخت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این شایعات فراوانی در مورد ارائه قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل همراه با ios ۱۸ منتشر شده بود. اما اکنون مشخص […] منبع خبر به همین زودی‌ها منتظر انتشار قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی اپل نباشید پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۰۹ مرداد , ۱۴۰۳ - 02:59
 0  5
به همین زودی‌ها منتظر انتشار قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی اپل نباشید

مارک گرمن در گزارش اخیر خود علام کرد احتمالاً اپل انتشار قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را تا نسخه iOS 18.1 به تعویق خواهد انداخت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این شایعات فراوانی در مورد ارائه قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل همراه با ios ۱۸ منتشر شده بود. اما اکنون مشخص شد احتمالاً این هوش مصنوعی به این زودی‌ها به آیفون اضافه نمی‌شود. مارک گرمن از بلومبرگ اعلام کرد این به تعویق افتادن احتمالاً تا انتشار iOS 18.1 نیز وجود دارد.

طبق گزارش اخیر بلومبرگ اپل به طور رسمی انتشار قابلیت‌های هوش مصنوعی را به iOS 18.1 به تعویق می اندازد. این هفته زمان انتشار بتای توسعه دهنده این نسخه از iOS 18.1 است که در آن برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل وجود دارد. اما به نظر می‌رسد قابلیت‌های مهم از جمله نسخه جدید سیری احتمالاً تا بهار سال آینده نیز به دست کاربران نخواهد رسید. در این گزارش مشخص شد قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی اپل حتی در آیفون ۱۶ نیز وجود ندارد.

این در حالی است که پیش از این تصور می‌شد قابلیت‌های مربوط به هوش مصنوعی اپل می‌تواند به فروش مدل‌های آیفون ۱۶ کمک کند. گرمن در این گزارش گفته است اپل در تلاش است تا بتواند توسعه iOS 18.0 را در پایان جولای کامل کند. اما به نظر می‌رسد انتشار قابلیت‌های مربوط به هوش مصنوعی تا انتشار نسخه iOS 18.1  به تعویق خواهد افتاد. البته این زمان به اپل کمک می‌کند تا بتواند مدت بیشتری را روی رفع اشکال و بهبود پایداری نسخه جدید اختصاص دهد.

اقدامات اپل در خصوص انتشار iOS 18.0 به بتای آن کمی تعجب برانگیز است. زیرا این شرکت بیش از این اغلب تدا به انتشار کامل نسخه‌های iOS پرداخته و سپس بتای نسخه بعدی را منتشر می‌کرد. اما اکنون این اتفاق زودتر از موعد مقرر افتاده و حتی پیش از انتشار iPad OS 16 و Stage Manager رخ داده است.

منبع خبر به همین زودی‌ها منتظر انتشار قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی اپل نباشید پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow