بهبود عملکرد در بروزرسانی اپلیکیشن Quick Share گوگل

اپلیکیشن Quick Share شرکت گوگل برای کاربران ویندوز به‌روزرسانی شد. این به‌روزرسانی نه تنها تعدادی از مشکلات عملکردی را برطرف کرده است، بلکه با یک تغییر غیرمنتظره میانبر دسکتاپ را نیز حذف می‌کند. به گزارش تک‌ناک، نسخه جدید Quick Share با شماره ۱.۰.۱۹۳۹.۴ اخیراً منتشر شده و در گزارش تغییرات ثبت شده توسط گوگل ، مجموعه‌ای از […] نوشته بهبود عملکرد در بروزرسانی اپلیکیشن Quick Share گوگل اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۳ مهر , ۱۴۰۳ - 14:00
 0  1
بهبود عملکرد در بروزرسانی اپلیکیشن Quick Share گوگل

اپلیکیشن Quick Share شرکت گوگل برای کاربران ویندوز به‌روزرسانی شد. این به‌روزرسانی نه تنها تعدادی از مشکلات عملکردی را برطرف کرده است، بلکه با یک تغییر غیرمنتظره میانبر دسکتاپ را نیز حذف می‌کند.

به گزارش تک‌ناک، نسخه جدید Quick Share با شماره ۱.۰.۱۹۳۹.۴ اخیراً منتشر شده و در گزارش تغییرات ثبت شده توسط گوگل ، مجموعه‌ای از اصلاحات و بهبودهای قابل‌توجه ذکر شده است.

این به‌روزرسانی مشکلاتی را برطرف می‌کند که موجب کرش کردن برنامه می‌شد، از جمله هنگام باز کردن فایل‌ها و پوشه‌ها و همچنین هنگام بستن اپلیکیشن.

علاوه‌براین، مشکلات دیگری مانند نیاز به وارد کردن PIN حتی در تبادل اطلاعات بین مخاطبین متقابل و شکست انتقال‌هایی که بیش از یک دقیقه طول می‌کشید، رفع شده است.

یکی از نکات جالب این به‌روزرسانی، حذف میانبر دسکتاپ Quick Share است. به‌محض نصب این به‌روزرسانی، میانبری که در نصب اولیه به‌طور خودکار روی دسکتاپ قرار می‌گرفت، حذف می‌شود.

البته کاربران همچنان می‌توانند به صورت دستی این میانبر را از طریق File Explorer بازسازی کنند، اما حذف خودکار آن یک تغییر غیرمنتظره به حساب می‌آید.

اپلیکیشن Quick Share شرکت گوگل برای کاربران ویندوز  به‌روزرسانی شد.

از دیگر ویژگی‌های این به‌روزرسانی، اضافه شدن دستگاه‌های جدید به لیست پشتیبانی‌شده است. دستگاه‌های خودرو و تاشو به Quick Share اضافه شده‌اند، اگرچه هنوز Android Automotive به طور رسمی از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کند و کاربرد آن در این زمینه هنوز به‌درستی مشخص نیست.

طبق گزارش 9to5google، علاوه‌براین، انیمیشن‌های اپلیکیشن بهبود یافته‌اند تا عملکرد کلی سیستم بهتر و عمر باتری دستگاه‌ها افزایش یابد.

هرچند این بهبودها ممکن است جزئی باشند، اما به هر حال به عنوان بخشی از یک به‌روزرسانی مطلوب محسوب می‌شوند. همچنین، گوگل اعلام کرده است که مدیریت انقضای اعتبارنامه‌ها نیز بهبود یافته و کاربران بیشتر از قبل از مشکلات احتمالی در عملکرد برنامه مطلع خواهند شد.

نکته‌ای که همچنان کاربران برخی از دستگاه‌ها را ناامید می‌کند، عدم پشتیبانی این به‌روزرسانی از دستگاه‌های مبتنی بر ARM، مانند آن‌هایی که با پردازنده Snapdragon X Elite کار می‌کنند، است. هنوز اطلاعاتی درباره زمان اضافه شدن این پشتیبانی منتشر نشده است.

این به‌روزرسانی از سوی گوگل به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای بهبود تجربه کاربری و ارتقای عملکرد اپلیکیشن Quick Share ارائه شده است و به نظر می‌رسد با وجود تغییرات و اصلاحات اعمال شده، کاربران از این نسخه جدید رضایت بیشتری داشته باشند.

نوشته بهبود عملکرد در بروزرسانی اپلیکیشن Quick Share گوگل اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow