بهترین بازی های ps4 جدید (برترین های 2024)

نسل هشتم بازی‌های ویدئویی که برای پلی استیشن‌ها و سونی عرضه شد، مساوی بود با فتح قله‌های جدیدی که کاربران را با دنیای هیجان‌انگیزی از بازی‌ها مواجه کرد. واقعیت این است که کنسول پلی استیشن 4 در سال 2013 به‌عنوان نماینده سونی منتشر شد و از همان ابتدا توانست نظر گیمرها را از سراسر جهان […] منبع خبر بهترین بازی های ps4 جدید (برترین های 2024) پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

۰۸ مرداد , ۱۴۰۳ - 18:59
 0  2
بهترین بازی های ps4 جدید (برترین های 2024)

نسل هشتم بازی‌های ویدئویی که برای پلی استیشن‌ها و سونی عرضه شد، مساوی بود با فتح قله‌های جدیدی که کاربران را با دنیای هیجان‌انگیزی از بازی‌ها مواجه کرد. واقعیت این است که کنسول پلی استیشن 4 در سال 2013 به‌عنوان نماینده سونی منتشر شد و از همان ابتدا توانست نظر گیمرها را از سراسر جهان به خود جلب کند. البته، چند سالی است که از عرضه پلی استیشن 5 و نسل نهم کنسول‌های خانگی می‌گذرد؛ اما جالب است که هنوز عده زیادی هستند که به‌خاطر بالاتر بودن قیمت ps5 و خیلی از دلایل دیگر، خرید بهترین بازی های ps4 را ترجیح می‌دهند. به هر دلیلی که به‌دنبال خرید بازی های ps4 هستید، لیستی از بهترین‌ها و جذاب‌ترین‌های 2024 را برای شما آماده کرده‌ایم. اگر به‌دنبال هیجان و جذابیتی نو در عرصه بازی‌های ویدیویی هستید، بهترین‌ها در انتظار شما هستند.

قیمت ps4

توصیه می‌کنیم قبل از خرید کنسول بازی، حتما نقد و بررسی‌های محصول موردنظرتان را در سایت‌های مختلف مطالعه کنید. توجه داشته باشید که قیمت ps4 نسبت‌به میزان کارایی و قابلیت‌های‌شان بسیار متفاوت است؛ بنابراین دلیل اصلی تفاوت قیمت‌ها را نیز در نظر داشته باشید. البته با اطلاع ار قیمت روز کنسول‌های بازی در سایت های معتبر می‌توانید انتخاب مناسب‌تری باتوجه‌به بودجه خود داشته باشید. در مقایسه با ps5 نیز قیمت پلی استیشن 4 بسیار به‌صرفه‌تر و بهینه‌تر است؛ ازاین‌رو، علاوه‌بر این‌که قیمت مناسبی دارد، می‌توانید از امکانات ویژه و بازی‌های هیجان‌انگیز این سری از پلی‌استیشن‌های سونی نیز با خرید ps4 لذت ببرید.

حدود قیمت پرفروش‌ترین کنسول‌های پلی استیشن 4 را در لیست زیر می‌توانید ببینید:

  • کنسول بازی سونی پلی‌استیشن 4 پرو ( ظرفیت 1 ترابایت): شروع از ۱۳,۷۱۰,۰۰۰ تومان

  • کنسول بازی سونی مدل PS4 اسلیم ظرفیت یک ترابایت: شروع از ۱۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان

  • کنسول بازی سونی مدل Playstation 4 fat ظرفیت پانصد گیگابایت: شروع از ۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان

بهترین بازی‌های ps4

کنسول پلی‌استیشن 4 با ویژگی‌هایی مانند امکان به ‌اشتراک‌گذاری آسان بازی‌ها و تنوع بالای بهترین بازی‌های PS4 توانست موفقیت بزرگی کسب کند؛ به‌طوری‌‌که طبق آخرین آمار فروش، تعداد فروش پلی‌استیشن 4 از 117 میلیون کنسول هم فراتر رفته است. با این‌که چند سالی از عرضه کنسول‌های نسل نهمی می‌گذرد، اما به دلایل مختلف، بسیاری از ما ممکن است هنوز هم به بازی کردن با پلتفرم‌های قدیمی‌تر ادامه دهیم و از تجربه بازی کردن با آن‌ها لذت ببریم. اگر شما هم جزو آن دسته از گیمرهایی هستید که خرید بهترین بازی های ps4 جدید را ترجیح می‌دهید، البته با در نظر داشتن مناسب بودن قیمت بازی های ps4، لیست برترین‌های آن‌ها و توضیحات کامل هر بازی را می‌توانید در ادامه ببینید.

خرید بهترین بازی‌های ps4 در ایمالز

بازی Titanfall 2

Titanfall 2 یکی از سرحال‌ترین و بهترین بازی‌های نسل هشتم با شوتر اول شخص است. امروزه خیلی از بازی‌های شوتر داستان‌گویی جذابی ندارند، اما خوشبختانه در بازی تایتان فال 2 می‌توانیم از یک کمپین داستانی درگیرکننده و غنی لذت ببریم. بخش آنلاین این بازی نیز جذابیت‌های خاص خود را دارد و موضوع آن متمرکز بر اتحاد تایتان‌ها و انسان‌ها برای نجات یکدیگر است. اگر قصد خرید بهترین بازی های ps4 را دارید، گرافیک فوق‌العاده و گیم‌پلی جذاب این بازی را از دست ندهید.

  • تاریخ انتشار: 28 اکتبر 2016

  • سبک: شوتر اول شخص

بازی Days Gone

بازی Days Gone از آن دسته بازی‌هایی است که طرف‌داران و مخالفان سرسختی دارد. برخی گیمرها آن را یکی از بهترین تجربه‌های خود در میان آثار انحصاری پلی‌استیشن می‌دانند؛ درحالی‌که برای برخی دیگر جذابیتی ندارد و بازی را نیمه‌کاره رها می‌کنند. واقعیت این است که Days Gone با وجود نقاط قوت فراوان و لحظات زیبای متعدد، از مشکلات و ایرادهای بسیاری نیز رنج می‌برد که مانع از تبدیل‌شدن آن به یک اثر کامل و بی‌نقص شده است؛ اما همچنان در لیست بهترین قیمت بازی های ps4 و محبوب‌ترین‌های 2024 جای دارد.

  • تاریخ انتشار: 26 آپریل 2019

  • سبک: ماجراجویی / اکشن

بازی Dishonored 2

اگر به‌دنبال خرید بهترین بازی های ps4 جدید هستید، این بازی به‌شدت پیشنهاد می‌شود. استودیو آرکین که با بازی Deathloop به شهرت زیادی دست یافته است، خالق یکی از بهترین بازی‌های مخفی‌کاری نسل هشتم نیز محسوب می‌شود. قسمت اول بازی دیس ‌آنرد یک بازی مخفی‌کاری بسیار خوب بود که با وجود برخی مشکلات، تجربه‌ای سرگرم‌کننده برای مخاطبان ارائه می‌کرد. اما استودیو آرکین در قسمت دوم این مجموعه نه‌تنها نقاط ضعف بازی اول را به‌طور کامل برطرف کرد، بلکه با بهبود گیم‌‌پلی داستان و اضافه‌کردن مکانیک‌های جدید، یکی از بهترین بازی‌های نسل هشتم را به بازار عرضه کرد.

خرید بازی Dishonored 2 در ایمالز

  • تاریخ انتشار: 10 نوامبر 2016

  • سبک: مخفی کاری

بازی Detroit: Become Human

قیمت بهترین بازی های ps4 جدید بسیار متغیرند؛ اما یکی از بهترین‌های آن‌ها در این لیست که نه‌تنها قیمت مناسبی دارد، بلکه تجربه بازی هیجان‌انگیز و ماجراجویانه‌ای را رقم می‌زند، Detroit است. Detroit براساس ماجراجویی‌های سوم شخص داستان پیش می‌رود و به‌مرور تعامل شما با بازی عمیق‌تر خواهد شد؛ اما متاسفانه یکی از ایرادات آن، پایان‌های کم‌تنوع هستند که از پیچیدگی بیش از حد و حجم زیادشان ممکن است سردرد بگیرید.

  • تاریخ انتشار: 25 می 2018

  • سبک: ماجراجویی

بازی Journey

در لیست بهترین‌ها برای خرید بازی های ps4، از بازی Journey نمی‌توان غافل شد. آخرین بازی که قصد داریم به شما معرفی کنیم، همین بازی است که یکی از آثار مستقل تاریخ صنعت بازی‌های ویدئویی به‌شمار می‌رود. این بازی توانست الهام‌بخش بسیاری از گیم‌ها باشد و اغراق نیست اگر بگوییم بیشتر از این‌که شبیه یک بازی باشد، همانند یک اثر هنری می‌ماند. البته که بسیار سرگرم‌کننده است و می‌توانید از قاب‌های خیره‌کننده آن نهایت لذت را ببرید. برای خرید بهترین بازی های ps4، Journey ازجمله گزینه‌های فوق‌العاده است.

  • تاریخ انتشار: 13 مارس 2012

  • سبک: ماجراجویی / پلتفرمر

قیمت بازی Journey در ایمالز

جمع‌بندی

قیمت کنسول بازی ps4 از حدود 3 میلیون تومان تا 34 میلیون تومان قابل خریداری است که تفاوت اصلی آن‌ها در حافظه و قابلیت‌های پیشرفته است. بااین‌حال، همچنان قیمت کنسول و قیمت بهترین بازی های ps4 جدید از ps5 مناسب‌تر است. بازی‌های نسل هشتم نیز هنوز هیجان‌انگیز و پرطرف‌دارند؛ بنابراین اگر از عاشقان ویدئوگیم‌ها و به‌دنبال خرید بهترین بازی های ps4 هستید، سری به وب‌سایت ایمالز بزنید و نام بازی موردعلاقه خود را سرچ کنید تا بتوانید همان محصولی که می‌خواهید را با کیفیت تضمین‌شده از جانب فروشندگان فعال و قیمت مناسب خریداری کنید.

salb-techna

منبع خبر بهترین بازی های ps4 جدید (برترین های 2024) پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow