به‌زودی بخش استوری‌ واتساپ قابلیت جذابی دریافت می‌کند

متا در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا با ایموجی قلب به استوری‌ واتساپ دوستان خود واکنش نشان دهند. به‌گزارش تک‌ناک، نسخه‌ی اندروید واتساپ در حال انتشار به‌روزرسانی جدیدی برای تعدادی محدودی از کاربران نسخه‌ی بتا است که امکان واکنش به استوری‌ها با ایموجی قلب را فراهم می‌کند. این ویژگی... نوشته به‌زودی بخش استوری‌ واتساپ قابلیت جذابی دریافت می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۷ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
به‌زودی بخش استوری‌ واتساپ قابلیت جذابی دریافت می‌کند

متا در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا با ایموجی قلب به استوری‌ واتساپ دوستان خود واکنش نشان دهند.

به‌گزارش تک‌ناک، نسخه‌ی اندروید واتساپ در حال انتشار به‌روزرسانی جدیدی برای تعدادی محدودی از کاربران نسخه‌ی بتا است که امکان واکنش به استوری‌ها با ایموجی قلب را فراهم می‌کند.

این ویژگی در نسخه‌ی بتای واتساپ اندروید v2.24.17.2 در‌دسترس است. پیش‌از‌این، کاربران فقط می‌توانستند با ارسال پیام به استوری افراد پاسخ دهند؛ اما به‌نظر می‌رسد گروه محدودی از کاربران بتا و به‌زودی کاربران بیشتری بتوانند با ارسال ایموجی قلب به استوری‌ واتساپ واکنش نشان دهند.

واتساپ در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد

نئووین می‌نویسد این ویژگی مشابه اینستاگرام است که کاربران می‌توانند با ایموجی به استوری‌های دیگران واکنش نشان دهند. این کار نیاز به تایپ پاسخ یا کامنت حذف و ارسال واکنش را سریع‌تر می‌کند.

با جدیدترین به‌روزرسانی بتای اندروید، وقتی کسی با ایموجی به استوری شما واکنش نشان می‌دهد، اعلانی دریافت خواهید کرد که نشان می‌دهد چه کسی استوری‌تان را لایک کرده است.

شما می‌توانید فهرست لایک‌ها را همراه با بینندگان استوری خود را مشاهده کنید. علاوه‌براین، کاربران کنترل کاملی بر این نوع اعلان‌ها خواهند داشت. اگر ترجیح می‌دهید چنین پیام‌هایی را دریافت نکنید، می‌توانید آن‌ها را از تنظیمات غیرفعال کنید.

WABetaInfo می‌نویسد که تمام لایک‌ها با رمزگذاری سرتاسر واتساپ محافظت می‌شوند. این یعنی فقط فردی که استوری را منتشر کرده است، می‌تواند ببیند چه کسی به استوری او واکنش نشان داده است.

درحال‌حاضر، این ویژگی در نسخه‌ی بتا در حال آزمایش است و فقط برای تعداد محدودی از کاربران دردسترس قرار دارد که در برنامه‌ی بتای گوگل پلی برای واتساپ ثبت‌نام کرده‌اند.

واتساپ با ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های جدید امکان استفاده از تم‌های چت سفارشی و سازنده‌ی استیکر داخلی را برای کاربران فراهم می‌کند تا به‌راحتی بتوانند چت‌های خود را شخصی‌سازی کنند.

نوشته به‌زودی بخش استوری‌ واتساپ قابلیت جذابی دریافت می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow