بوش از موتور جدید دوچرخه‌ برقی خود رونمایی کرد

شرکت بوش از موتور جدیدی برای دوچرخه‌ برقی خود با باتری‌های بزرگ‌تر و عملکرد بهتر در سفرهای طولانی رونمایی کرده است. به گزارش تک‌ناک، باتری‌های جدید دارای ظرفیت بالاتری هستند و موتورهای بهبودیافته به بهینه‌سازی مصرف انرژی و افزایش کارایی کمک می‌کنند و به دوچرخه‌سواران امکان می‌دهند تا مسافت بیشتری را طی نمایند. شرکت Bosch […] نوشته بوش از موتور جدید دوچرخه‌ برقی خود رونمایی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۰ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  4
بوش از موتور جدید دوچرخه‌ برقی خود رونمایی کرد

شرکت بوش از موتور جدیدی برای دوچرخه‌ برقی خود با باتری‌های بزرگ‌تر و عملکرد بهتر در سفرهای طولانی رونمایی کرده است.

به گزارش تک‌ناک، باتری‌های جدید دارای ظرفیت بالاتری هستند و موتورهای بهبودیافته به بهینه‌سازی مصرف انرژی و افزایش کارایی کمک می‌کنند و به دوچرخه‌سواران امکان می‌دهند تا مسافت بیشتری را طی نمایند.

شرکت Bosch مدت‌ها در بازار پیشرانه دوچرخه‌های برقی ممتاز، پیشرو بوده و اکنون با معرفی چندین محصول جدید، به دنبال تقویت این پایه قوی است.

دوچرخه‌های کوهستانی برقی (eMTB) که یکی از نقاط قوت بوش در دوچرخه‌های برقی هستند، به احتمال زیاد بیشترین بهره را از موتور جدید و باتری بزرگ‌تر خواهند برد.

مهم‌ترین رونمایی‌ها شامل محصولی است که Bosch آن را گام تکاملی بعدی خط عملکرد CX می‌نامد، که یکی از سیستم‌های موتور پرچمدار این برند برای دوچرخه‌های برقی می‌باشد.

این خط درایو حدود یک دهه در بازار حضور داشته و در طول این مدت چندین به‌روزرسانی و ارتقا را تجربه کرده است.

رونمایی بوش از موتور جدید دوچرخه برقی خود

گفته می‌شود که نسخه جدید سیستم موتور از فناوری حسگر حساس برای ارائه پویایی در سطحی جدید استفاده می‌کند.

این شرکت ادعا می‌کند که فناوری حسگر بازطراحی شده سیستم درایو، ورودی پدال را بیش از ۱۰۰۰ بار در ثانیه با استفاده از مجموعه‌ حسگرهای کادنس، گشتاور و اینرسی اندازه‌گیری می‌کند.

همچنین واحد درایو می‌تواند زوایای شیب و ارتعاشات دوچرخه‌ برقی را حس کند، که از آن برای ارائه دقیق‌تر قدرت در مواقع نیاز استفاده می‌نماید؛ ویژگی که احتمال دارد در مسیرهای دوچرخه‌سواری کوهستان مفید باشد.

کلاوس فلایشر، مدیرعامل سیستم‌های دوچرخه‌ برقی Bosch گفت: «با ۸۵ نیوتن متر گشتاور، حداکثر قدرت ۶۰۰ وات و تا ۳۴۰ درصد پشتیبانی، خط عملکرد جدید CX (BDU384Y) تعادل ایدئالی از قدرت، پویایی، کارایی و برد را ارائه می‌دهد. چه برای شروع‌های حساس در مسیرهای شیب‌دار یا خروج‌های قدرتمند و کنترل‌شده از پیچ‌ها، واحد درایو جدید ما با رفتار پاسخ‌دهی دقیق و حساس خود، به دوچرخه‌سواران ورزشی اجازه می‌دهد تا پویایی سواری منحصربه‌فردی را برای تجربه دوچرخه‌های کوهستانی برقی کامل تجربه کنند.»

این شرکت همچنین یک جعبه‌دنده جدید و بی‌صداتر را در سیستم درایو معرفی کرده که به گفته شرکت، بهینه‌سازی شده است تا تعادلی خوب بین تحویل قدرت، کارایی و سطح نویز ایجاد کند.

پیشرانه خارجی که شامل زنجیر، زنجیرچرخ و کاست است، می‌تواند هنگام پایین آمدن از تپه جدا شود که به کاهش بیشتر نویز کمک می‌کند.

بوش از موتور جدید دوچرخه‌ برقی خود با باتری بزرگ‌تر رونمایی کرد

برای کمک به پیگیری سرعت این سواری‌ها، همچنین مجموعه‌ای از داده‌های دیگر، نمایشگر جدید Purion 400 بوش معرفی شده است.

این نمایشگر از یک صفحه نمایش ۱.۶ اینچی استفاده می‌کند که به طور خاص برای دوچرخه‌های کوهستانی برقی طراحی شده است. این نمایشگر به گونه‌ای طراحی شده که پشت فرمان دوچرخه‌های کوهستانی برقی قرار گیرد تا در برابر آسیب‌های ناشی از تصادف بهتر محافظت شود.

همچنین برای دوچرخه‌سواری کوهستانی، باتری جدید PowerTube 800 Bosch ایدئال است، که بزرگ‌ترین باتری دوچرخه‌ برقی تولید شده توسط این شرکت تا به امروز می‌باشد.

با قابلیت استفاده از دو باتری به طور هم‌زمان، دوچرخه‌های برقی با دو باتری PowerTube 800 می‌توانند ظرفیت ۱۶۰۰ وات ساعت را ارائه دهند.

بوش موتور جدید دوچرخه برقی و باتری‌های بزرگ‌تر خود را معرفی کرد

در حالی که چنین ظرفیت‌هایی در دوچرخه‌های برقی پایین‌رده که تمایل به استفاده از موتور و باتری بیشتر دارند، رایج‌تر می‌شوند، دوچرخه‌های برقی ممتاز مانند آنهایی که از موتورهای Bosch استفاده می‌کنند، مدت‌ها است که چنین رویکردی را در مورد ظرفیت باتری اتخاذ کرده‌اند.

عدم وجود دستگیره گاز در دوچرخه‌های الکتریکی بوش نیز به این معنی است که آنها اغلب با همان اندازه باتری بیشتر کار می‌کنند و امکان استفاده از بسته‌های کوچک‌تر را نسبت به دوچرخه‌های برقی با دستگیره گاز فراهم می‌آورند.

با وجود این، اکنون با ظرفیت ۸۰۰ وات ساعت، بزرگ‌ترین بسته باتری Bosch با بسیاری از بزرگ‌ترین بسته‌های موجود در بازار برابری می‌کند. 

این شرکت همچنین باتری جدید PowerTube 600 را برای افرادی که به ظرفیت باتری عظیم PowerTube 800 نیاز ندارند، معرفی کرد.

برای افرادی که فقط گاهی به برد اضافی نیاز دارند، باتری PowerMore 250 به اندازه یک بطری آب می‌تواند به عنوان یک بسته کمکی به دوچرخه‌ برقی اضافه شود.

نوشته بوش از موتور جدید دوچرخه‌ برقی خود رونمایی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow