تاریخ رونمایی از جدیدترین محصولات اپل مشخص شد

شرکت اپل قصد دارد بزرگ‌ترین رویداد معرفی محصولات جدید سال خود را در تاریخ 10 سپتامبر (20 شهریور) برگزار کند. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک و به نقل از بلومبرگ، در این مراسم، شرکت اپل جدیدترین نسخه‌های آیفون، ساعت‌های هوشمند و ایرپادهای خود را رونمایی خواهد کرد. این اطلاعات از سوی منابعی که با برنامه‌های... نوشته تاریخ رونمایی از جدیدترین محصولات اپل مشخص شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۳ شهریور , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  1
تاریخ رونمایی از جدیدترین محصولات اپل مشخص شد

شرکت اپل قصد دارد بزرگ‌ترین رویداد معرفی محصولات جدید سال خود را در تاریخ 10 سپتامبر (20 شهریور) برگزار کند.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک و به نقل از بلومبرگ، در این مراسم، شرکت اپل جدیدترین نسخه‌های آیفون، ساعت‌های هوشمند و ایرپادهای خود را رونمایی خواهد کرد. این اطلاعات از سوی منابعی که با برنامه‌های اپل آشنا هستند، فاش شده است.

با اینکه زمان دقیق این رویداد هنوز به طور رسمی اعلام نشده است، منابع نزدیک به اپل اعلام کرده‌اند که این شرکت در حال آماده‌سازی برای برگزاری این رویداد در روز سه‌شنبه ۱۰ سپتامبر است.

با توجه به روال معمول اپل در سال‌های گذشته، پیش‌بینی می‌شود که فروش آیفون‌های جدید از تاریخ ۲۰ سپتامبر آغاز شود.

نماینده شرکت اپل مستقر در کوپرتینو، کالیفرنیا، از اظهار نظر خودداری کرد.

اهمیت این رویداد

اپل جدیدترین محصولات خود را در 10 سپتامبر معرفی می کند

این رویداد برای اپل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که در چندین فصل اخیر این شرکت با کاهش فروش در بخش گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های پوشیدنی مواجه بود.

با عرضه آیفون ۱۶ در تاریخ ۲۰ سپتامبر، شرکت اپل انتظار دارد که بخشی از درآمد حاصل از فروش این دستگاه‌ها در سه‌ماهه چهارم مالی ثبت شود و فروش حدود ۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یابد.

بخش عمده‌ای از درآمد نیز در سه‌ماهه بعدی و همزمان با فصل تعطیلات حاصل خواهد شد، که تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند درآمد این دوره ۷ درصد افزایش می‌یابد و به ۱۲۸.۴ میلیارد دلار می‌رسد.

ویژگی‌های جدید آیفون 16 اپل

اپل در 20 شهریور از جدیدترین محصولات خود رونمایی می کند

آیفون ۱۶ با صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر در مدل‌های Pro و ویژگی‌های جدید دوربین، از جمله یک دکمه اختصاصی برای عکاسی، عرضه خواهد شد.

همچنین این شرکت مجموعه‌ای از ابزارهای هوش مصنوعی به نام Apple Intelligence را معرفی می‌کند.

با وجود این، تغییرات این گوشی‌ها نسبت به مدل‌های سال گذشته چشمگیر نخواهد بود.

تغییرات در دستگاه‌های پوشیدنی اپل

زمان رونمایی جدیدترین محصولات اپل برملا شد

در بخش دستگاه‌های پوشیدنی، شرکت اپل تغییرات بزرگی را اعمال کرده است. مدل‌های Apple Watch Series 10 باریک‌تر و با صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر معرفی خواهند شد.

همچنین خط تولید ایرپادها با نسخه‌های جدید و بهبودهایی در مدل‌های ارزان‌قیمت و میان‌رده بازسازی می‌شود.

برای اولین بار، قابلیت حذف نویز در ایرپادهای میان‌رده ارائه خواهد شد و مدل‌های ابتدایی نیز برای اولین بار از سال ۲۰۱۹ به‌روزرسانی می‌شوند.

انتقال به پردازنده‌های M4

اپل در رویداد معرفی محصولات خود فرایند انتقال مک‌‌ها به پردازنده‌ M4 را آغاز می کند

اپل همچنین قصد دارد تا اواخر امسال فرایند انتقال مک‌های خود به پردازنده‌های M4 را آغاز کند.

به طور معمول، به‌روزرسانی‌های مک حدود یک ماه پس از عرضه آیفون انجام می‌شود. در همین راستا، این شرکت چهار مدل جدید مک را برای اطمینان از سازگاری با برنامه‌های شخص ثالث آزمایش کرده است.

این مک‌ها با شناسه‌های “16,1”، “16,2”، “16,3” و “16,10” برچسب‌گذاری شده‌اند و این آزمایش‌ها یک مرحله کلیدی پیش از معرفی رسمی این دستگاه‌ها به شمار می‌رود.

نوشته تاریخ رونمایی از جدیدترین محصولات اپل مشخص شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow