تاریخ عرضه سری آیفون ۱۶ لو رفت

براساس آخرین شایعات، اپل قصد دارد سری آیفون ۱۶ را در ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) رونمایی کند. فروش این گوشی‌ها نیز از ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) آغاز خواهد شد. به‌گزارش تک‌ناک، انتظار می‌رفت که اپل سری آیفون ۱۶ را در ماه سپتامبر سال جاری منتشر کند. اکنون آخرین اخبار حاکی از آن است که کوپرتینویی‌ها... نوشته تاریخ عرضه سری آیفون ۱۶ لو رفت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۴ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
تاریخ عرضه سری آیفون ۱۶ لو رفت

براساس آخرین شایعات، اپل قصد دارد سری آیفون ۱۶ را در ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) رونمایی کند. فروش این گوشی‌ها نیز از ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) آغاز خواهد شد.

به‌گزارش تک‌ناک، انتظار می‌رفت که اپل سری آیفون ۱۶ را در ماه سپتامبر سال جاری منتشر کند. اکنون آخرین اخبار حاکی از آن است که کوپرتینویی‌ها ممکن است آیفون‌های جدید خود را در ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور) رونمایی و فروش آن‌ها را از ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) آغاز کنند.

سری آیفون ۱۶، در تاریخ ۱۰ سپتامبر رونمایی می‌شود

اگرچه تا زمان عرضه‌ی سری آیفون ۱۶ هنوز بیش از یک ماه فاصله داریم، رندرهایی از آن‌ لو رفته است. براساس این تصاویر، رنگ زرد آیفون ۱۶ جای خود را به رنگ سفید خواهد داد و به‌لطف طراحی عمودی دوربین از قابلیت Spatial Video پشتیبانی خواهد کرد. آیفون ۱۶ پرو مکس نیز ممکن است به صفحه‌نمایش بزرگ ۶/۹ اینچی با حداکثر روشنایی بیشتر و حاشیه‌های کمتر در‌مقایسه‌با نسلی قبلی (۱/۱۵ به‌جای ۱.۵۵ میلی‌متر) مجهز شود.

گیزموچاینا می‌نویسد که آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس احتمالاً به تراشه‌ی A18 پرو مجهز خواهند شد که نه‌تنها قدرت پردازش بیشتری از A17 پرو خواهند داشت؛ بلکه وظایف هوش مصنوعی را بهتر می‌توانند روی دستگاه انجام دهند. گفته می‌شود که تراشه‌ی A18 پرو بر‌اساس نود ۳ نانومتری نسل دوم TSMC ساخته شده است.

هنوز مشخص نیست که اپل برای مدل‌های غیر پرو از همان تراشه‌ی A18 پرو استفاده خواهد کرد یا خیر. پیش‌ازاین، گزارش شده بود که اپل قصد دارد از تراشه‌ی A17 پرو در آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس استفاده کند. بااین‌حال، کدهای پشتیبان نشان می‌دهند که این شرکت از تراشه‌ی A18 در مدل‌های غیر پرو آیفون ۱۶ استفاده خواهد کرد.

نوشته تاریخ عرضه سری آیفون ۱۶ لو رفت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow