تحقیقات جدید: اضافه کردن برچسب هوش مصنوعی در توصیف محصولات، باعث کاهش جذابیت آنها می‌شود

تحقیقات دانشگاه ایالتی واشنگتن نشان می‌دهد که افزودن اصطلاح «هوش مصنوعی» به توصیف محصولات، باعث کاهش جذابیت آنها برای مصرف‌کنندگان می‌شود. The post تحقیقات جدید: اضافه کردن برچسب هوش مصنوعی در توصیف محصولات، باعث کاهش جذابیت آنها می‌شود appeared first on دیجیاتو.

۲۰ مرداد , ۱۴۰۳ - 06:59
 0  11
تحقیقات جدید: اضافه کردن برچسب هوش مصنوعی در توصیف محصولات، باعث کاهش جذابیت آنها می‌شود

تحقیقات دانشگاه ایالتی واشنگتن نشان می‌دهد که افزودن اصطلاح «هوش مصنوعی» به توصیف محصولات، باعث کاهش جذابیت آنها برای مصرف‌کنندگان می‌شود.

The post تحقیقات جدید: اضافه کردن برچسب هوش مصنوعی در توصیف محصولات، باعث کاهش جذابیت آنها می‌شود appeared first on دیجیاتو.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow