تحلیلگر داده کیست و چرا اینقدر مهم شده؟
در دنیایی که روزبهروز دادههای بیشتری تولید میشود، دیگر نمیتوان تصمیمهای حرفهای را بر اساس حدس و تجربه گرفت. سازمانها، تیمهای بازاریابی، مدیران محصول و حتی استارتاپهای کوچک، همه به دنبال کسی هستند که بتواند از دل اعداد و جدولها، بینش استخراج کند: تحلیلگر داده. تحلیلگر داده کسی است که با ابزارهایی مانند Excel، SQL و Power BI میتواند رفتار مشتریان را بررسی کند، مشکلات پنهان را کشف کند، عملکرد کمپینها را بسنجد و حتی روند آینده را پیشبینی کند.نقشی که تا چند سال پیش فقط در شرکتهای بزرگ دیده میشد، حالا به یکی از پایههای اصلی تیمهای مدرن تبدیل […] The post تحلیلگر داده کیست و چرا اینقدر مهم شده؟ appeared first on دیجیاتو.

در دنیایی که روزبهروز دادههای بیشتری تولید میشود، دیگر نمیتوان تصمیمهای حرفهای را بر اساس حدس و تجربه گرفت. سازمانها، تیمهای بازاریابی، مدیران محصول و حتی استارتاپهای کوچک، همه به دنبال کسی هستند که بتواند از دل اعداد و جدولها، بینش استخراج کند: تحلیلگر داده. تحلیلگر داده کسی است که با ابزارهایی مانند Excel، SQL و Power BI میتواند رفتار مشتریان را بررسی کند، مشکلات پنهان را کشف کند، عملکرد کمپینها را بسنجد و حتی روند آینده را پیشبینی کند.نقشی که تا چند سال پیش فقط در شرکتهای بزرگ دیده میشد، حالا به یکی از پایههای اصلی تیمهای مدرن تبدیل […]
The post تحلیلگر داده کیست و چرا اینقدر مهم شده؟ appeared first on دیجیاتو.
واکنش شما چیست؟






