تحلیلگران: عبور بیت کوین از محدوده مقاومتی ۶۵ هزار دلار مستلزم رخدادی بزرگ است

موجودی بیت کوین صرافی‌های فروش مستقیم (OTC)‌ به بیشترین حد در دو سال اخیر رسیده است. این یعنی از فشار فروش به‌ این زودی‌ها کاسته نمی‌شود. به‌گزارش تک‌ناک، تحلیلگران می‌گویند که به‌رغم اقبال فزاینده‌ی سرمایه‌گذاران نهادی به ETFهای اسپات بیت کوین و انتشار اخبار امیدوارکننده از متغیرهای کلان اقتصادی، همچنان عبور از محدوده قیمتی ۶۵... نوشته تحلیلگران: عبور بیت کوین از محدوده مقاومتی ۶۵ هزار دلار مستلزم رخدادی بزرگ است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۲ شهریور , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
تحلیلگران: عبور بیت کوین از محدوده مقاومتی ۶۵ هزار دلار مستلزم رخدادی بزرگ است

موجودی بیت کوین صرافی‌های فروش مستقیم (OTC)‌ به بیشترین حد در دو سال اخیر رسیده است. این یعنی از فشار فروش به‌ این زودی‌ها کاسته نمی‌شود.

به‌گزارش تک‌ناک، تحلیلگران می‌گویند که به‌رغم اقبال فزاینده‌ی سرمایه‌گذاران نهادی به ETFهای اسپات بیت کوین و انتشار اخبار امیدوارکننده از متغیرهای کلان اقتصادی، همچنان عبور از محدوده قیمتی ۶۵ هزار دلار، مستلزم وقوع رخدادی مهم در دنیای اقتصاد یا فناوری است.

دیکریپت می‌نویسد که شرکت تحقیقاتی تن‌ایکس ریسرچ (10x Research) با انتشار گزارشی تازه‌ تصریح کرده است که گرچه احتمال دارد رشد قیمتی اخیر BTC ادامه یابد،‌ عبور از سد مقاوتی ۶۵ هزار دلار کار ساده‌ای نیست.

عبور بیت کوین از سد مقاومتی

این شرکت در گزارش خود آورده است:

پیش‌بینی ما این است که روند صعودی تازه‌ی بیت‌کوین همچنان ادامه یابد؛ اما احتمالاً برای عبور از مقاومت ۶۵ هزار دلار با مشکل مواجه شود. ازاین‌رو، بر این باوریم که عبور از این سد مقاومتی مهم، مستلزم انتشار خبری امیدوارکننده یا وقوع رخدادی بزرگ است.

رصد شرایط حاکم بر اقتصاد کلان نشان می‌دهد که اوضاع به‌نفع رمزارزها و دیگر بازارهای مالی است. انتظار می‌رود فدرال رزرو دست به کاهش نرخ بهره بزند.

ناگفته نماند که موجودی بیت‌کوینی صرافی‌های فروش مستقیم (OTC) به بیشترین حد در دو سال اخیر رسیده است. در سه ماه گذشته، موجودی این صرافی‌ها بیش از ۷۰ درصد افزایش یافته و از ۲۱۵ هزار BTC به ۳۶۸ هزار واحد رسیده است.

این رشد چشمگیر حاکی از آن است که ماینرها به‌شدت در حال فروش ذخایر بیت کوینی خود هستند. این مسئله می‌تواند به کاهش قیمت بیت کوین دامن بزند.

نوشته تحلیلگران: عبور بیت کوین از محدوده مقاومتی ۶۵ هزار دلار مستلزم رخدادی بزرگ است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow