ترور نافرجام ترامپ بیت کوین را ۶۰ هزار دلاری کرد

با ترور نافرجام دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان در انتخابات آتی ایالات متحده، بیت کوین، پادشاه رمزارزها پس از مدت‌ها تقلا توانست دوباره وارد کانال قیمتی ۶۰ هزار دلار شود. به‌گزارش تک‌ناک، بیت کوین پس از یک هفته کشمکش برای عبور از آستانه روانی ۶۰ هزار دلار، سرانجام طی شبانه‌روز گذشته با رشدی ۴ درصدی... نوشته ترور نافرجام ترامپ بیت کوین را ۶۰ هزار دلاری کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۴ تیر , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  1
ترور نافرجام ترامپ بیت کوین را ۶۰ هزار دلاری کرد

با ترور نافرجام دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان در انتخابات آتی ایالات متحده، بیت کوین، پادشاه رمزارزها پس از مدت‌ها تقلا توانست دوباره وارد کانال قیمتی ۶۰ هزار دلار شود.

به‌گزارش تک‌ناک، بیت کوین پس از یک هفته کشمکش برای عبور از آستانه روانی ۶۰ هزار دلار، سرانجام طی شبانه‌روز گذشته با رشدی ۴ درصدی توانست خود را به محدوده‌ی قیمتی ۶۰,۲۰۰ دلار برساند.

کریپتوبریفینگ می نویسد ابن اتفاق پس از آن رخ داد که تلاش برای ترور دونالد ترامپ، نامزد حامی بیت کوین در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا ناکام ماند و بخت او را برای پیروزی در این رویداد افزایش داد.

اکنون در پلتفرم‌های مختلف، شانس ترامپ برای پیروزی در انتخابات پیش رو، با ثبت سقف تاریخی تازه‌ای به محدوده ۷۱ درصد افزایش یافته است. شانس بایدن نیز همچنان کم باقی مانده و پس از مناظره اول از ۳۴ به ۱۶ درصد کاهش یافته است.

ترامپ

می‌توان مدعی شد که اعتماد فزاینده بازار به بازگشت ترامپ به کاخ سفید پس از سوء‌قصد به جان او، عامل اصلی رشد بیت کوین طی ساعات اخیر بوده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که در این حادثه، خطر از بیخ گوش ترامپ گذشته است. آن‌طور که پیداست، یک گلوله به گوش راست ترامپ اصابت کرده و یکی از حاضران نیز در اثر شلیک پیاپی فرد مهاجم جان خود را از دست داده است.

نوشته ترور نافرجام ترامپ بیت کوین را ۶۰ هزار دلاری کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow