تصاویر جدیدی از آیفون SE 4 منتشر شد

تصاویر جدیدی از نمونه‌ آزمایشی آیفون SE 4 منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی طراحی مشابه آیفون ۱۴ خواهد داشت. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، وب‌سایت معتبر Macotakara که به طور مرتب نمونه‌های اولیه آیفون‌های جدید را منتشر می‌کند، این بار نیز تصاویری از نمونه آزمایشی آیفون SE 4 را به اشتراک گذاشت. […] نوشته تصاویر جدیدی از آیفون SE 4 منتشر شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۳۰ مهر , ۱۴۰۳ - 15:00
 0  4
تصاویر جدیدی از آیفون SE 4 منتشر شد

تصاویر جدیدی از نمونه‌ آزمایشی آیفون SE 4 منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی طراحی مشابه آیفون ۱۴ خواهد داشت.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، وب‌سایت معتبر Macotakara که به طور مرتب نمونه‌های اولیه آیفون‌های جدید را منتشر می‌کند، این بار نیز تصاویری از نمونه آزمایشی آیفون SE 4 را به اشتراک گذاشت. این تصاویر با شایعات قبلی همخوانی دارند.

نمونه‌های آزمایشی نشان می‌دهند که این گوشی از یک دوربین پشتی، دکمه بی‌صدا (به جای دکمه اکشن جدید) و بریدگی کوچک‌تری در بالای نمایشگر برای سیستم Face ID بهره خواهد برد.

ابعاد این نمونه آزمایشی مشابه آیفون ۱۴ است (۱۴۶٫۷ در ۷۱٫۵ در ۷٫۸ میلی‌متر)، که با قاب‌های نرم TPU موجود آیفون ۱۴ نیز سازگار می‌باشد. البته به دلیل تفاوت در تعداد دوربین‌ها، بریدگی دوربین در قاب کمی بزرگ‌تر از اندازه واقعی است.

دکمه بی‌صدا در این مدل کمی کوچک‌تر از آیفون ۱۴ است، اما دکمه‌های صدا و دکمه کناری یکسان هستند.

تصاویر منتشرشده جدید از آیفون SE 4

وب‌سایت Macotakara ادعا می‌کند که ممکن است آیفون SE 4 در یک اندازه بزرگ‌تر، مشابه آیفون ۱۴ پلاس نیز عرضه شود. هر چند این احتمال بسیار کم است، چرا که تاکنون هیچ شایعه یا گزارشی در مورد این موضوع وجود نداشته است.

این وب‌سایت می‌گوید که هنوز تصمیم نهایی در مورد اندازه و طراحی دقیق این گوشی گرفته نشده است و امکان دارد فقط در یک اندازه عرضه شود.

به نظر من، احتمال دارد که این گوشی فقط در یک اندازه عرضه شود، چرا که اگر آیفون SE 4 بزر‌گ‌تری در راه بود، به احتمال زیاد تاکنون خبرهایی درباره آن منتشر می‌شد.

در هر صورت، این گوشی بزرگ‌تر در زمان عرضه در بهار وجود نخواهد داشت. البته این امکان وجود دارد که این مدل در آینده‌ای دورتر عرضه شود، اما این احتمال بسیار کم است.

به نظر می‌رسد که آیفون SE 4 در بهار آینده با یک نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED، تراشه قدرتمند A18، یک دوربین پشتی با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی و اولین مودم 5G اپل معرفی خواهد شد.

نوشته تصاویر جدیدی از آیفون SE 4 منتشر شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow